قیمت زغال فشرده گردو تبریز

امروزه یکی از پر فروش ترین محصولاتی که برای پخت کباب به کار گرفته می شود زغال چینی تاپس گردو می باشد که در تبریز هم این محصول تولید می شود.

مجموعه ما زغال گردو را با کیفیت مرغوب و قیمت ارزان در معرض فروش قرار می دهند که این فقط به دلیل حذف واسطه های می باشد که باعث کم شدن قیمت این محصول می شود.

لازم به ذکر است که تعیین قیمت بر اساس مواد اولیه هایی است که برای تولید زغال گردو به  نوع تولید که بر اساس درون کوره های صنعتی و یا دستی به کار گرفته شود محاسبه می شود.

در نتیجه هر چقدر مواد اولیه در زیرساخت تولید زغال گردو تبریز به کار گرفته شود قیمت آن هم محاسبه می شود، شما می توانید این محصول با اشکالهای متنوع و با بسته بندیهای متنوع زغال گردو را تهیه کنید.

مجموعه ما زغال گردو را با قیمت مناسب برای مشتریان در معرض فروش قرار داده است که شما می توانید از طریق این این سایت با مشاوران فروش ما ارتباط بگیرید و زغال گردو را با کیفیت مرغوب خریداری کنید.

بعد از سفارش محصول، همکاران ما زغال گردو را با بسته بندیهای متنوع و فله در هر منطقه ای از ایران و جهان باشید را ارسال می کنند.

قیمت زغال گردو

تا اینجا با کاربرد خاک اره خالص و پوست گردو مقداری آشنا شدیم، برای تهیه ذغال با قیمت مناسب از مواد دیگری نیز استفاده می شود، خاک اره نیاز به تغییر ندارد اما برای استفاده از پوست گردو در تهیه زغال باید ابتدا آنها را در دستگاه آسیاب پودر کنید.

خوب است بدانید به جهت روغن موجود در پوست گردو که نوعی چربی طبیعی محسوب می شود استحکام بریکت بیشتر می شود و زغال ها با دوام تر می شوند که در قیمت زغال گردو تاثیر گذار است، شاید برایتان سوال باشد که بدون پوست گردو و برای مثال با استفاده از چوب روسی رنگ شده هم میشود زغال فشرده تولید کرد؟ بله می شود، مواد اولیه اصلی زغال خاک کرده است اما اگر قصد دارید برای تهیه زغال از پوست گردو استفاده نکنید لزوما باید از دستگاه اکسترودر هیبریدی دوبل استفاده کنید دلیل اصلی این الزام نبود چربی و روغن طبیعی در متریال تهیه زغال است، این دستگاه قدرت فشرده سازی بالایی دارد و می تواند خاک اره را بدون افزودن ماده دیگری به زغال فشرده تبدیل کند.

زغال فشرده گردو

شما می توانید زغال گردو فشرده را برای مصارفی همچون پخت غذا و غیره استفاده کنید و از آنجایی که آلودگی کمتری را ایجاد می کند می تواند برای مصارف فضاهای کوچک مانند آپارتمانها مناسب باشد.

ویژگیهای زغال گردو فشرده موجب شده که طرفداران آن روز به روز در حال افزایش باشند و در جهت دیگر به دلیل هزینه بسیار پایینی که به نسبت سایر زغالها دارد محبوبیت آن را نیز بیشتر کرده است اما این مزیتهایی که گفته شد از طرف کاربران و استفاده کنندگان است ولی در جهت دیگر مهم ترین ویژگیهای این زغال این است که موجب می شود که برای تولید زغال درختان قطع نشوند و چوب کمتری مصرف شود و در جهت دیگر از آنجایی که زغال یکی از نیازهای مهم در بسیاری از موارد است این مورد می تواند گزینه بسیار مناسبی باشد.

ساختار زغال گردو فشرده به این صورت است که از ترکیب خاک اره، پوست پسته و پوست گردو تولید شده است و از آنجایی که با محیط زیست سازگار است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و امروزه بیشتر افراد از این نوع زغال استفاده می کنند.

یکی از مواد اولیه بسیار مهم در زغال فشرده گردو  خاک اره مناسب است و این خاک باید دارای شرایط مطلوبی باشد به این صورت که رطوبت آن باید متعادل باشد و اگر این تعادل نباشد موجب می شود کیفیت آن تغییر کند و یا در هنگام خروجی بریکتها به صورت نامیزان یا بی کیفیت تولید شود و در مهم ترین مورد این رطوبت می تواند به دستگاه آسیب برساند و عملکرد آن را مختل کند و در جت دیگر نیز اگر خاک به صورت کامل خشک باشد کیفیت آن نیز پایین می شود از این جهت در هنگام تولید باید دقت زیادی داشت.

در تولید زغال گردو فشرده ابتدا پوست گردو را آسیاب می کنند و سپس آن را به سایر ترکیبات اضافه می کنند پوست گردو به دلیل داشتن ویژگیهایی همچون روغن موجب می شود که استحکام بریکتها افزایش پیدا کند و دوام آن نیز بیشتر باشد.

جالب است بدانید که قدمت زغال فشرده در ایران به 90 سال قبل بر می گردد و این صنعت همواره با آزمون و خطاها در جهت تولید بهترین و مرغوب ترین نوع آن کوشیده اند تا بتوانند گزینه ای مانند زغال چوب روسی تولید کنند که علاوه بر دارا بودن ویژگیها از نظر صرفه اقتصادی همچنین برای جلو گیری از قطع درختان محصولات بهتری را تولید کنند. زغال فشرده گردو به دو روش سنتی و مدرن تولید می شود در تولید روش سنتی به صورت کوره ها آجری برای تولید زغال استفاده می شد به این صورت که خاک اره و پوست گردو آسیاب شده بعد از مخلوط وارد این کوره ها می شد و سپس عمل سوختن آن صورت می گرفت و سپس طی کربونازیسیون انجام می شود و در نهایت زغال به وجود آمده را سرد کرده و برش و بسته بندی می شود.

پست بعدی

مخبر «آیین‌نامه حمایت از تولید دانش‌بنیان در حوزه اقتصاد» را ابلاغ کرد

ش آگوست 20 , 2022
اعتمادآنلاین| هیأت وزیران در جلسه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، در راستای اجرای قانون تولید جهش دانش‌بنیان، رویکرد فعال وزارت امور اقتصادی و دارایی در تسهیل و تسریع فعالیت‌های دانش‌بنیان در کشور، بهره‌گیری از اکوسیستم دانش‌بنیان کشور در بخش گمرک، مالیات و تأمین مالی و…، آیین‌نامه حمایت از تولید دانش بنیان و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000