امکان مبادله پول از طریق غیر بانکی بین ایران و قطر

اعتمادآنلاین|

امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: به مناسبت برگزاری جام جهانی 2022، پنج نمایشگاه معرفی کالاهای ایرانی در زمینه های مواد غذایی، فرش و صنایع دستی، مبلمان و لوستر، دکوراسیون، مصالح ساختمانی، پوشش و مد اسلامی، هتل داری و کترینگ و خدمات فنی و مهندسی طی مهرماه سال جاری در دوحه با مجوز و نظارت سازمان توسعه تجارت ایران توسط شرکت نمایشگاه های بین المللی ایران، با همکاری مرکز تجاری، سفارت و رایزنی بازرگانی ایران برگزار می شود.

به گزارش فارس، همچنین مقرر است یک نمایشگاه فرش و صنایع دستی نیز توسط وزارت میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با جام جهانی در قطر برگزار شود.

سخنگوی وزارت صمت بیان داشت: در همین راستا خط مستقیم حمل و نقل کشتیرانی میان 2 کشور برقرار و امکان مبادله پول از طریق غیربانکی فراهم شده است.

قالیباف افزود: در جریان این نمایشگاه ها مقرر است علاوه بر معرفی کالاهای صادراتی ایران به تجار قطری، جلسات و نشست‌های تجاری میان تجار دو کشور برگزار شود.

سخنگوی وزارت صمت افزود: سازمان توسعه تجارت ایران به منظور تسهیل صادرات به قطر در ایام قبل، همزمان و بعد از جام جهانی مذکور اقدام به اخذ مجوزهای لازم جهت معافیت 70 درصد کالاهای صادراتی مذکور به قطر از تعهدات ارزی صادرکنندگان به مدت 6 ماه کرده است.

پست بعدی

هشدار مجلس به همه وزرا : این کار را چند روزه انجام ندهید ، حتما استیضاح می‌شوید

ج آگوست 19 , 2022
تسنیم نوشت: رئیس کمیسیون جهش تولید مجلس به دستگاه‌های متخلف از قانون صدور مجوزها هشدار داد: اگر ظرف چند روز آینده در خصوص مجوزها اقدام نکنید از استیضاح وزرایی که استنکاف کنند دریغ نخواهیم کرد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000