ارزیابی محسن هاشمی از کارنامه یکساله زاکانی: با اینکه شهرداری متخصصان شایسته دارد، اما کار شهرداری فقط وعده دادن و بی برنامه عمل کردن است

محسن هاشمی رئیس سابق شورای شهر تهران در روزنامه شرق نوشت:بدنه شهرداری تهران دارای متخصصانی است که در زمره بهترین کارشناسان شهری قرار دارند و در نتیجه نباید متخصصان و سرمایه‌های علمی و اجرائی شهر که خود ثروتی برای شهر تهران محسوب می‌شوند و البته اجرای برنامه‌ها، فراموش شوند و با خرد جمعی و برنامه‌محوری و تعامل نزدیک با شورای شهر و پرهیز از قانون‌گریزی و برنامه‌گریزی و نگاه ویژه به حقوق شهروندی و ایجاد شفافیت در شهرداری و تصمیم‌سازی با متانت و خارج از هیاهو و در آرامش کامل، با در نظر گرفتن هزینه و فایده و توجه به انسان‌محوری، محیط‌زیست‌محوری، شادی‌محوری، سلامت‌محوری و فرهنگ‌محوری صورت گیرد.

پست بعدی

دیدید حذف ارز 4200 تومانی نه تنها باعث کاهش قیمت نشد بلکه گرانی را بیشتر کرد؟

چ آگوست 17 , 2022
روزنامه اعتماد نوشت: از نگاه تیم اقتصادی دولت انجام جراحی اقتصادی از طریق حذف ارز ترجیحی و هدفمند کردن یارانه‌ها شاه کلید حل بسیاری از معضلات اقتصاد ایران است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000