حمایت خیریه کوینکس از تحصیلات به پشتوانه‌ی صندوق خیریه چند میلیون دلاری و وجوه اهدایی

اعتمادآنلاین|

نیکوکاری به معنای فداکاری، مشارکت و قدردانی است. این کار نه تنها داشتن هدفی والا را نشان می‌دهد بلکه موجب شادی دل افراد از طریق فداکاری و ازخودگذشتگی می‌شود. در سال ۲۰۲۲، خیریه کوینکس صندوق خیریه چندمیلیون‌دلاری را راه‌اندازی کرد و اقدامات خیرخواهانه را در سطح جهان با هدف برابری آموزشی اتخاذ کرد. این سازمان عشق و دلگرمی را القا می‌کند، امید را در دل گروه‌های محروم زنده کرده است و به شکوفایی آن‌ها کمک می‌کند.

قدرت تحصیل

امینه محمد، معاون دبیر کل سازمان ملل، اعتقاد دارد که تحصیل می‌تواند به دنیا شکل دهد.

تحصیل موجب تقویت مهارت‌های تحلیلی، خلاق و انتقادی ما می‌شود، فرآیندی که پیشرفت فناوری و رشد اقتصادی را در تمام کشورها تسریع می‌کند. در همین حال، تحصیل سنگ بنای صلح است، چون به ما یاد می‌دهد که آزاداندیش باشیم. تحصیل رویکردی خردمندانه به درک متقابل فرهنگی و برادری است.

امروزه، بخش آموزش‌وپرورش با چالش‌های عظیم در دنیا مواجه هست: افول سریع کیفیت و استانداردهای آموزشی؛ افزایش شکاف میان دانش‌‌آموزان در جوامع پیشرفته از لحاظ فنی و کشورهای در حال توسعه؛ بحران یادگیری در نواحی جنگی. برآوردهای سازمان ملل نشان می‌دهد که تا سال 2030، بیش از 15% کودکان دنیا که بین 6 تا 17 سال سن دارند هم‌چنان فاقد تحصیلات خواهند بود.

با توجه به بحران آموزشی که دنیا با آن مواجه است، کوینکس به عنوان شرکتی جهانی به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند است. این صرافی، هم‌زمان با تسهیل پیشرفت بلاک‌چین و هدف‌گذاری رشد بیشتر، به ادای دین خود به جامعه ادامه می‌دهد. در سال 2022، کوینکس شاخه‌ی خیریه خود به نام خیریه کوینکس و صندوق خیریه چند میلیون دلاری را برای مشارکت در آموزش خیریه تاسیس کرد. خیریه کونکس از طریق کمپین‌های نیکوکاری خود با مضمون آموزش در سطح جهان قصد دارد تحقق برابری واقعی در آموزش در کل دنیا را تسریع کند.

حمایت از تحصیل از طریق خیریه

خیریه کوینکس صندوق خیریه چندمیلیون دلاری را شش ماه پیش راه‌اندازی کرد. تیم‌های کوینکس با بهره‌گیری از حضور جهانی کوینکس در کشورهای مختلف مستقر شدند و بررسی شرایط آموزش محلی را شروع کردند و از مدارس و روستاهای محروم در مناطق دورافتاده بازدید کردند. مدارس این مناطق از تجهیزات آموزشی قدیمی رنج می‌بردند. آن‌ها فاقد اقلام آموزشی، کتاب و لباس فرم مدرسه بودند. کارکنان خیریه کوینکس تحت تاثیر تفاوت فاحش میان این واقعیت تلخ و هزاران کودکی که حسرت دانش را می‌برند قرار گرفتند.

یکی از مدارس برزیل که از کمک‌های خیریه کوینکس بهره‌مند شد

کوینکس از آوریل 2022 به برنامه‌ی اهدای کتاب خیریه کوینکس تعهد کامل دارد و این تیم با مدارس 12 کشور در سریع‌ترین زمان ممکن ارتباط برقرار کرده است. این کمپین بیش از دو ماه طول کشید و در طول این مدت، خیریه کوینکس بیش از 10,000 کتاب، لباس فرم مدرسه و مجموعه نوشت‌افزاررا تامین و اهدا کرد. این کمپین که از ترکیه شروع شده بود در ادامه راه به سوریه، تایلند، اندونزی، ویتنام، هند، نیجریه، مالزی، برزیل، کره‌ی جنوبی، ونزوئلا و آلمان رسید. این تیم، علاوه بر اقلام و کتب مدرسه جدید، به مدارس در ساخت مراکز مطالعه‌ی کاملا جدید نیز کمک کرد که در آن دانش‌آموزان می‌توانستند بعد از کلاس به مطالعه و یادگیری بپردازند.

کمک خیریه کوینکس به ساخت مرکز مطالعه‌ی جدید برای مدرسه‌ای در کره‌ی جنوبی

جذب سرمایه برای حمایت از تحصیل

خیریه کوینکس در زمینه‌ی تحصیل به پشتوانه‌ی خیریه فعالیت داشته است و خواهد داشت. در ماه ژوئن، این سازمان اسپانسر متاگالای Consensus2022 شد؛ در ژوئیه، شعبه‌ی تایلند خیریه کوینکس با همکاری یونیسف اسپانسر نمایش Blue Carpet شد که مراسم خیریه با مضمون آموزشی بود که در تایلند برگزار شد و 10.9 میلیون بات (واحد پول تایلند) کمک جذب کرد؛ در همین ماه، خیریه کوینکس دوره‌های آموزشی آنلاین Red Internacional de Diseño را برگزار کرد؛ در ماه آگوست، خیریه کوینکس با همکاری خیریه‌ی کاچوف (Kacuv) و بنیاد توسعه‌ی انسانی (HDF) اقدام به اعطای وام بلاعوض به دانش‌آموزان نیازمند و حمایت از ادامه‌ی تحصیل کودکان در برنامه‌ی Charity Home کرد.

3

خیریه کوینکس هرکاری که لازم بوده، از کمک‌های مستقل گرفته تا مشارکت با خیریه‌های سراسر دنیا برای تامین مالی تحصیلات، را برای وفادار ماندن به انگیزه‌ی اصلی خود، یعنی کمک به برابری آموزشی، انجام داده است. این سازمان روحیه‌ی خیرخواهانه‌ی خود را به پیش می‌برد که تعهد قوی آن به حمایت از افراد نیازمند و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی‌اش را نشان می‌دهد. برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان، تحصیل منبعی کمیاب است و همه‌ی شرکت‌ها و خیریه‌ها باید، از طریق اقدامات مشترک، در فراهم کردن امکان دسترسی همگانی به آموزش مشارکت کنند. خیریه کوینکس از خیریه‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی دعوت می‌کند دست به دست هم دهند و همکاری‌های واقعی را برای تسهیل خیریه با مضمون آموزشی و حمایت از برابری آموزشی در سراسر جهان رقم بزنند.

پست بعدی

قطع برق بیش از ۳۰ اداره پرمصرف پایتخت

س آگوست 16 , 2022
اعتمادآنلاین| پیرو مصوبه ابلاغی هیئت دولت در خصوص لزوم کاهش میزان مصرف برق تمامی دستگاه‌های اداری و اجرایی پایتخت به میزان حداقل ۳۰ درصد، انشعاب برق بیش از ۳۰ دستگاه اجرایی ملی- استانی در پایتخت که به اخطارهای داده شده بی توجه بوده‌اند، قطع شد. به گزارش مهر، به نقل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000