مردی مزاحم همسر صیغه‌ای خودش را کشت

اعتمادآنلاین|

کارآگاهان جنایی تهران در تعقیب مردی هستند که بعد از ارتکاب جنایت فراری شده است.

به گزارش اعتماد آنلاین، کارآگاهان جنایی تهران ساعت 2 بامدا دیروز از وقوع جنایتی هولناک باخبر شدند و خود را به محل حادثه رساندند.

بررسی‌های اولیه حاکی از آن بود که مقتول مردی جوان است که هدف ضربات چاقو قرار گرفته است. زنی که با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفته و این قتل را گزارش داده بود، به ماموران گفت مقتول را می‌شناسد و می‌داند چه کسی او را کشته است.

این زن گفت: مقتول از اقوام دور من بود که از مدتی قبل برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد و با اینکه از او خواسته بودم این کار را نکند همچنان به این رفتارش ادامه می‌داد. در نهایت به ناچار موضوع را به شوهر صیغه‌ای خودم گفتم.

این زن ادامه داد: زمان حادثه مقتول بار دیگر مقابل خانه‌ام آمده بود و نمی‌رفت. من هم از همسرم کمک خواستم. او خودش را به سرعت رساند و با دیدن مرد مزاحم با او درگیر شد. شوهرم با چاقو چند ضربه به این مرد زد و فرار کرد. حالا هم خبر ندارم به کجا رفته است.

بنا به این گزارش پلیس اکنون در تعقیب قاتل فراری است.

پست بعدی

امام می‌گفتند روحانیت در همه امور دخالت نکند؛ مجلس برای مشاوره در حوزه علمیه طرح می‌دهد!

س آگوست 16 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: طرحی با عنوان «طرح اصلاح ماده 1 قانون تشکیل سازمان نظام روان ‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران» با امضاء تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به مجلس ارائه شده که در آن «مراکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور» به عنوان مرجع صدور مجوز فعالیت مشاوره‌ای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000