بلایی که کرونا بر سر روابط اجتماعی آورد

اعتمادآنلاین|

مرگ‌ومیر اعضای خانواده و دوستان تنها ضربه اجتماعی وارد شده به واسطه شیوع ویروس کرونا بر ساختار جوامع جهانی محسوب نمی‌شود.

به گزارش اعتمادآنلاین، خبرگزاری آلمان با استناد به نتایج نظرسنجی انجام گرفته توسط موسسه افکارسنجی «یوگو» این کشور خبر داد، مرگ‌ومیر اعضای خانواده و دوستان و آشنایان تنها ضرباتی نیست که شیوع ویروس کرونا به ساختار اجتماعی جهان وارد کرده، بلکه بر اساس نظرسنجی انجام شده در آلمان بسیاری از ارتباطات دوستی و حتی زناشویی به دلیل اختلاف نظر در رابطه با نحوه تعامل با این ویروس به ویژه واکسن زدن از بین رفته است.

در این نظرسنجی تاکید شد، یک‌پنجم افراد در آلمان حداقل یکی از دوستان خود را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با واکسیناسیون و تعامل با کرونا از دست داده‌اند.

قطع روابط به دلیل ویروس کرونا در حالی به وقوع می‌پیوندد که بسیاری از دوستی‌ها علیرغم اختلاف نظر در دیدگاه‌های سیاسی همچنان پابرجا باقی می‌مانند، اما یک‌سوم افراد شرکت‌کننده در این نظرسنجی تاکید کردند دوستانی دارند که با آنها در دیدگاه‌های سیاسی اختلاف دارند.

گفتنی است این نظرسنجی روی جامعه‌ای متشکل از ۲ هزار و چهار نفر بین روزهای ۲۲ تا ۳۰ ژوئن در آلمان انجام و نتایج آن روز ۳۰ جولای مصادف با روز جهانی دوستی منتشر شد.

پست بعدی

عقب نشینی آمریکا از تحریم‌های سپاه/ درها به روی تهران باز شد/ چه کسانی می توانند با نهادهای اقتصادی سپاه تجارت کنند؟

ش آگوست 13 , 2022
عصرایران نوشت:نشریه آمریکایی پولیتیکو در گزارشی مدعی شده در متن پیشنهادی اروپا برای احیای برجام که اخیرا در وین روی میز مذاکره قرار گرفته، از برخی تحریم های اقتصادی آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عقب نشینی شده و مقرر شده پرونده "فعالیت های هسته ای مشکوک" ایران بسته شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000