عدم پرداخت پاداش تیم ملی کشتی صدای حسن یزدانی را درآورد

اعتمادآنلاین|

حسن یزدانی دارنده ۷ مدال رنگارنگ المپیک و جهان گفت: نه تنها من بلکه همه بچه‌ها تیم ملی کشتی آزاد انگیزه دارند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ نیز موفقیت‌های سال گذشته را تکرار کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی آزاد رقابت‌های قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان در شهر اسلو نروژ برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم، کامران قاسم پور در وزن ۹۲ کیلوگرم و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مدال طلا، علیرضا سرلک در وزن ۵۷ کیلوگرم، امیرمحمد یزدانی در وزن ۶۵ کیلوگرم و محمد نخودی در وزن ۷۹ کیلوگرم به مدال نقره و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم به مدال دست یافت.

یزدانی درباره شناختش از حریفان امسال در جهانی صربستان گفت: با مربیان تیم ملی، کشتی‌ها و همه حریفان را آنالیز می‌کنیم و به طور حتم رقیب آمریکایی را به طور جدی‌تر رصد می‌کنیم.

مسابقات کشتی بزرگسالان قهرمانی جهان روز‌های ۱۹ تا ۲۷ شهریورماه در شهر بلگراد صربستان برگزار می‌شود.

او اعلام کرد بعد از رقابت‌های جهانی سال گذشته قرار بود پاداش بچه‌ها اهدا شود که متأسفانه هنور این اتفاق رخ نداده است.

هشتمین مرحله از اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در صربستان روز‌های ۲۲ مرداد تا ۵ شهریورماه در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده کمپ تیم‌های ملی کشتی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

پست بعدی

اتحادیه اروپا از مذاکرات هسته‌ای قطع امید کرد؟ / سخنگو بورل: هیچ موضوع قابل مذاکره‌ای در گفت‌وگوهای هسته‌ای با ایران نمانده است

چ آگوست 10 , 2022
اعتمادآنلاین| پیتر استانو، سخنگوی جوزپ بورل، هماهنگ‌کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در گفت‌وگو با روزنامه لبنانی «النهار» گفت که ۴ روز پایانی مذاکرات در وین به گفت‌وگوهای غیرمستقیم هیئت‌های ایرانی و آمریکایی برای بهبود و حل و فصل چند مسئله اندک باقی‌مانده و برخی تعدیلات در طرح پیشنهادی بورل گذشت. […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000