شمار زائران کربلا در روز عاشورا ۶ میلیون نفر بود

اعتمادآنلاین|

علی المیالی معاون استاندار کربلای معلا سه‌شنبه شب اعلام کرد که شمار زائران این استان در عاشورای امسال از ۶ میلیون تن گذشته است.

به گزارش ایرنا، المیالی به شبکه سومریه نیوز عراق گفت در چند ساعت آینده جزییات بیشتری درخصوص شمار زائران عاشورا اعلام می‌شود.

وی گفت: بیش از ۲۰ هزار دوربین حرارتی توسط نیروهای امنیتی در استان کربلا کارگذاشته شد و یک مورد نیز تخلف رخ نداده که این امر بیانگر موفقیت‌آمیز بودن طرح امنیتی دارد.

المیالی شمار کاروان‌های حسینی را ۲ هزار و ۲۰۰ عدد اعلام کرد و افزود که بیش از ۲ هزار کارگر شهرداری از مرکز استان کربلا در این مراسم مشارکت داشته‌اند.

وی همچنین گفت که در این مراسم ۵۰۰ ماشین سنگین نیز حضور داشته و بیش از ۳۰ هزار نیروی امنیتی نیز امنیت این مراسم را تأمین کرده‌اند.

از سوی دیگر سازمان رسانه و ارتباطات عراق نیز اعلام کرد که در این مراسم ۱۹۷ مؤسسة رسانه‌ای و ۴۰ تیم برای پوشش مراسم عاشورا حضور داشته‌اند که از این تعداد ۷۸ شبکه تلویزیونی و ۳۰۰ خبرنگار را می توان نام برد.

پست بعدی

درگیری خونین میان ایران و طالبان بالا گرفت

چ آگوست 10 , 2022
اعتمادآنلاین| برخی منابع از درگیری طالبان با مرزبانی فراجا در هنگ مرزی شهرستان تایباد، خبر می دهد. به گزارش خبر فوری، برخی منابع از درگیری طالبان با مرزبانی فراجا در هنگ مرزی شهرستان تایباد، خبر می دهد. نیروهای طالبان به خودروی گشتی گروهان مرزی هشتادان تایباد حمله کردند. گفته می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000