گفت‌وگوی تلفنی پوتین با رئیس رژیم صهیونیستی

اعتمادآنلاین|

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز (سه شنبه) در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت که در تماس تلفنی ولادیمیر پوتین و اسحاق هرتزوگ، تعدادی از موضوعات همکاری دوجانبه بین دو طرف از جمله مسائل بشردوستانه و روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، دفتر ریاست رژیم صهیونیستی هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که هرتزوگ امروز با ولادیمیر پوتین تلفنی گفت‌وگو کرد.

این تماس تلفنی از سوی اسحاق هرتزوگ و به درخواست یائیر لاپید، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و با هماهنگی وزارت امور خارجه این رژیم انجام شد.

در این بیانیه آمده است: دو طرف در مورد روابط دوجانبه اسرائیل و روسیه از جمله چالش‌های پیش‌روی یهودیان در روسیه و فعالیت‌های آژانس مهاجرت یهودیان در روسیه صحبت کردند.

بر اساس این بیانیه، روسای اسرائیل و روسیه بر همکاری در زمینه‌های مهم میان دو طرف تاکید و درمورد ادامه تماس میان دو طرف توافق کردند.

اخیرا به دلیل موضع‌گیری‌های اسرائیل در مورد جنگ اوکراین؛ روسیه به آژانس یهود فعال در این کشور دستور داد تا فعالیتش را متوقف کند.

آژانس مهاجرت یهودیان در سال ۱۹۲۹ تأسیس شد؛ این آژانس نقشی کلیدی در اسکان مهاجران یهودی در سرزمین‌های اشغالی ایفا می‌کند.

پست بعدی

اعزام ۴ تیم نیروهای مسلح برای حضور در مسابقات نظامی روسیه

س آگوست 9 , 2022
۴ تیم از نیروهای مسلح کشورمان برای شرکت در مسابقات بین المللی نظامی روسیه عازم این کشور شدند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000