وینگر راستی که به جای مهاجم به پرسپولیس معرفی شد

اعتمادآنلاین|

در هفته‌های اخیر گزینه‌های متعددی همچون کاسیانو، آلیسون سافیرای، الف مانگا و یورگن لوکادیا مطرح شدند که هر کدام بنا به دلایلی به مرحله عقد قرارداد نرسیدند و با توجه به همین مساله باشگاه پرسپولیس یکبار دیگر مذاکرات با مانگا را آغاز کرده است؛ مهاجمی که چندی پیش خبر توافق نهایی او با باشگاه پرسپولیس هم اعلام شد اما در نهایت برای امضای قرارداد به تهران نیامد. حالا پرسپولیسی ها در دور جدید مذاکرات امیدوارند تا با سفر مانگا به تهران طلسم جذب مهاجم خارجی شکسته شود.

به گزارش فارس، اما نکته قابل توجه در خصوص گزینه برزیلی پرسپولیس عملکرد او به عنوان مهاجم نوک است.مانگا در 35 دیداری که به عنوان مهاجم نوک به میدان رفته فقط 8 بار موفق به گلزنی شده و این در حالی است که در پست وینگر راست در 29 بازی 18 بار دروازه رقبا را باز کرده است.این آمار نشان می دهد که پست تخصصی مانگا وینگر راست است و احتمالا با توجه به نیاز پرسپولیس از سوی مدیر برنامه هایش به عنوان مهاجم تخصصی معرفی شده است!

پست بعدی

هشدار صالحی ، وزیر پیشین ارشاد : برخی می خواهند این ملت را دوپاره و چندپاره کنند / با پایان دهه محرم دوباره شروع خواهند کرد

س آگوست 9 , 2022
مدیر موسسه اطلاعات درباره فعال شدن مجدد عده ای برای «دوپاره و چندپاره کردن این ملت» هشدار داد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000