آلکسیس سانچس با اینتر فسخ کرد

اعتمادآنلاین|

الکسیس سانچس پس از فسخ قرارداد با اینتر از هواداران این تیم خداحافظی کرد و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش ایسنا، مهاجم ۳۳ ساله شیلیایی حاضر شد یک سال زودتر به دوران حضورش در اینتر پایان دهد و با توافق دوطرفه قراردادش را با این تیم ایتالیایی فسخ کرد سانچس اکنون بازیکن آزاد است و گزارش رسانه‌ها حاکی از انتقال او به المپیک مارسی است.

سانچس در استوری اینستاگرام خود به دوران حضور خود در اینتر پرداخت و از باشگاه و هوادارانش تشکر کرد.

این بازیکن اهل شیلی در سپتامبر ۲۰۲۰ پس از جدایی از منچستریونایتد به اینتر پیوست. او ۱۰۸ بازی در تمام مسابقات برای این باشگاه انجام داد و ۲۰ گل به ثمر رساند و ۲۳ پاس گل نیز داد. او یک کوپا ایتالیا، یک اسکودتو و یک سوپرکاپ ایتالیا را با نراتزوری به دست آورد و در اوایل سال جاری در سوپرکاپ مقابل یوونتوس گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.

بازیکن سابق آرسنال و منچستریونایتد حدود ۷ میلیون یورو خالص در هر فصل به دست می‌آورد که باعث شده او در بین گران‌ترین بازیکنان اینتر قرار داشته باشد.

پست بعدی

اف‌بی‌آی به ویلای شخصی‌ام در فلوریدا یورش برد/ این کار برای جلوگیری از نامزدی من در انتخابات سال ۲۰۲۴ است

س آگوست 9 , 2022
اعتمادآنلاین| دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، می‌گوید که مقام‌های اداره تحقیقات جنایی فدرال به خانه ویلایی او در فلوریدا به نام مار اِ لاگو «یورش برده‌اند.» به گزارش انتخاب، ساعاتی بعد تایید شد که اف‌بی‌آی در جریان تحقیقاتی مربوط به اسناد رسمی دوران ریاست جمهوری، ویلای شخصی آقای ترامپ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000