قیمت عمده پارچه مانتویی مجلسی مازراتی درجه یک

پشم یکی از مهم ترین الیاف استفاده شده در پارچه فاستونی می باشد که با توجه به جنس و کیفیت آن قیمت گذاری می شود و خرید عمده ی آن نیز دارای هزینه ی کمتری می باشد. یکی از بهترین پارچه فاستونی نوع پشمی_پلی استر می باشد که سهم بسیار زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است.

و یکی از ویژگی های مهم آن ظاهر جذاب و کیفیت بالای آن می باشد. اگر در زمانی که خواستید پارچه فاستونی تهیه کنید دچار تردید شدید می توانید یک تکه ی خیلی کوچک آن را بسوزانید و نوع آن را حدس بزنید و اگر بوی پلاستیک به مشامتان خورد پارچه ی شما از جنس پلی استر است اما اگر بوی پشم سوخته حس کرید مواد به کار رفته در آن پشم می باشد.

یکی از فاکتور های مهم در تعیین قیمت پارچه درجه یک به پشم به کار رفته در آن می باشد. کت و شلوار یک نوع پوشش بین المللی است و اکثرا در همه ی کشور ها از آن استفاده می شود این نوع پارچه برای دوخت انواع کت و شلوار بسیار مناسب است. اکثر آقایون و حتی خانم ها برای دوخت لباس از این نوع پارچه استفاده می کنند.

این پارچه در صنعت نساجی به عنوان یک پارچه رسمی شناخته می شود. افرادی که به تیپ ظاهری خود اهمیت می دهند و می خواهند خوب در مراسم ها و جلسات بدرخشند از این جنس پارچه برای لباس خود استفاده می کنند.

مدل لباس با پارچه کرپ مازراتی

بافت این پارچه دارای ضخامت قابل قبولی می باشد، که برای دوخت لباس مجلسی و شومیز بسیار پر طرفدار می باشد. دوخت این پارچه برای مدل لباس های ساده بسیار راحت است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. بافت این پارچه به دلیل ضخامتی که دارد برای فصل زمستان بسیار مناسب است و می توان برای دوخت انواع لباس از جمله کت و دامن، کت و شلوار و مانتو و شلوار گزینه مناسبی می باشد. پارچه کرپ مازراتی با کیفیت دارای سطحی نا صاف و با دانه های ریز می باشد. این پارچه مقاوت خوبی در برابر شستشو دارد و بدون آب رفت است؛ همچنین رنگ و بافت آن دچار تغییر نمی شود.

 این محصول در طرح و رنگ های بسیار متنوعی در بازار موجود هستند، که با توجه به سلیقه خود می توانید آن را خریداری کنید. علت استفاده زیاد از این محصول ضد چروک بودن و خوش دوخت بودن آن است. بنابراین برای دوخت لباس های مجلسی نیز به پارچه مازراتی مجلسی مورد استفاده خیاط ها قرار می گیرد نیاز دارید. از این مدل پارچه برای دوخت انواع مدل لباس ها، با هر استایلی که دارید می توانید استفاده کنید. برای سفارش پارچه کرپ مازراتی می توانید، به سایت ما مراجعه کنید و خریدتان را با قیمت بسیار مناسب ثبت کنید.

بیشتر لباس های مجلسی در بازار با پارچه کرپ مازراتی دوخته می شوند. زیرا این نوع پارچه از ایستای قابل قبولی برخوردار است و زیبایی خاصی به لباس می دهد. از انواع این پارچه می توان به نوع ساده و طرح دار آن اشاره کرد. دوخت لباس با این محصول برای تمام فصل ها مناسب می باشد. این پارچه طرفداران زیادی دارد و دلیل اصلی محبوبیت این پارچه، استفاده راحت برای دوخت انواع لباس، شلوار و همچنین قیمت مناسب و کیفیت بالای آن می باشد. خیاط ها تلاش می کنند، این محصول را با قیمت مناسب تری خریداری کنند، تا سود بیشتری از دوخت و فروش البسه عاید خود کنند.

انواع پارچه مانتویی

در سطح بازار انواع زیادی از پارچه مانتویی وجود خواهد داشت که شما قادر به این هستید طبق سلیقه خود انتخاب های زیادی را انجام دهید. پارچه های زیادی از قبیل کتان، ساتن، کرپ، نخی، جین، چرم و ریون وجود دارد که قصد داریم در ادامه در مورد یکی از این پارچه ها مطالعه کنیم.

پارچه کتان که امروزه مصرف زیادی در صنعت لباس خواهد داشت مخصوصا در قسمت مانتو از الیاف کتان با دوام ساخته می‌شود. این نوع از پارچه رطوبت را سریع تر از پارچه های دیگر جذب خواهد کرد و خیلی زود خشک خواهد کرد، در ضمن دفع عرق بدن را نیز به خوبی انجام خواهد داد بخاطر همین بسیاری از بانوان علاقه زیادی به استفاده از آن در فصل گرم و خنک دارند. بنابراین از پارچه های کتان برای دوخت مانتو های از قبیل اداری، مجلسی و اسپرت استفاده خواهد شد به دلیل اینکه در بسیاری از موارد بدون پرز بوده و گرد و غبار را دفع خواهد کرد.

در بحث پارچه های مانتو می‌توان به مدل ها و طرح های زیادی از نظر دوخت اشاره کرد. اگر قصد این را دارید که یه کارگاه تولیدی برای خود راه اندازی کنید می‌توانید با خرید پارچه مانتویی عمده از نظر هزینه برای خود صرفه جویی کرده و سود عالی دست پیدا کنید نوع پوشش که امروزه خانوم ها دارند اینطور است که همیشه ذهن بانوان را درگیر خود می‌کند. پارچه مانتویی های زیادی در سطح بازار با طرح و مدل های مختلف وجود دارد که به صورت عمده در اخیتار شما مشتریان خواهد بود. تیپ و پوشش افراد تا حدودی شخصیت و نحوه تفکر افراد را نشان می‌دهد.

پست بعدی

تولیدی شال روسری کوتاه جدید مجلسی ارزان

د آگوست 8 , 2022
در دنیای پوشاک که همواره رشد قابل توجهی در زمینه ارائه محصولات وجود دارد، توجه بانوان و خانمهای بسیاری را نسبت به روسری کوتاه ترند جدید شاهد هستیم که مجموعه ما با تنوع در تولیدات خود انتخابهای بسیاری را برای این قشر فراهم نموده است. توجه نمایید که از سال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000