قتل‌های هدفمند علیه مسلمانان در آمریکا/ بایدن واکنش نشان داد

اعتمادآنلاین|

به دنبال کشته شدن چهارمین فرد مسلمان در ایالت نیومکزیکو طی چند ماه گذشته که از آنها به عنوان قتل‌های هدفمند یاد می‌شود جو بایدن رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، بایدن بعد از آخرین قتل یک مسلمان در این ایالت که روز جمعه رخ داده است در حساب توئیتری خود نوشت، «من عصبانی و این قتلها اندوهگین هستم.»

وی افزود: «درحالیکه منتظر نتیجه تحقیقات هستیم دعای من همراه خانواده قربانیان است و دولت من قویا در کنار جامعه مسلمانان ایستاده است.»

بایدن در ادامه تاکید کرد، این حملات نفرت برانگیر است و هیچ جایی در آمریکا ندارد.

پلیس در ایالت نیومکزیکو و سازمانهای فدرال در حال تحقیقات درباره این قتلها هستند. طی 9 ماه گذشته 4 مسلمان در ایالت نیومکزیکو به قتل رسیده‌اند که پلیس آن را قتلهای هدفمند نژادی با انگیزه‌های مذهبی خوانده است.

پست بعدی

حضور هیأت مذاکره‌کننده در مراسم شب عاشورا در وین

د آگوست 8 , 2022
اعتمادآنلاین| مرکز اسلامی وین در شب‌های گذشته از دهه نخست ماه محرم میزبان جمع کثیری از عاشقان اهل بیت بوده است. به گزارش ایسنا، دور تازه مذاکرات ایران و آمریکا با هماهنگی اتحادیه اروپا از پنجشنبه هفته گذشته در وین آغاز شده است. این مذاکرات بعد از پنج ماه وقفه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000