سرامیک طرح آجر سفید + سرامیک کف مشکی طلایی مات

سرامیک طرح آجر مات یکی از مدل سرامیک تولید شده در ایران می باشد. سرامیک طرح آجر مات سفید بین کابینتی به دلیل ویژگی های ظاهری و کیفیت بسیار مطلوب در زیبایی دکوراسیون داخلی قسمت های مختلف ساختمان از میزان استقبال خرید بسیار فراوانی در صنعت ساختمان سازی برخوردار است.

سرامیک گرانیتی مشکی و سرامیک طرح آجر سفید مات به دلیل زیبایی خاص و کیفیت بسیار مطلوبی که دارند جزء پرفروش ترین انواع سرامیک موجود در بازار هستند زیرا با استفاده از آن ها می توان زیبایی خاصی به محل کار و زندگی خود داد. در حال حاضر این محصول با میزان کیفیت های مختلف در بازار وجود دارد که شما به راحتی با توجه به محل نصب آن می توانید آن را تهیه نمایید، یکی از مهم ترین نکاتی که تولید کنندگان این محصول باید به آن مدنظر توجه کنند، این است که میزان سرمایه لازم برای تولید این نوع سرامیک را بدانند تا بتوانند با توجه به آن محصولی خاص و باکیفیت طراحی نمایند تا بتوانند فروش خوبی را در بازار تجربه نمایند. در این مطلب تلاش می کنیم تا میزان سرمایه لازم برای تولید سرامیک گرانیتی مشکی را بیان کنیم.

یکی از مهم ترین سرمایه های لازم برای راه اندازی یک کارگاه تولیدی سرامیک توجه کردن به هزینه های اجاره یا خرید کارگاه و دستگاه‌های مخصوص برای تولید این نوع سرامیک است.

خرید مواد اولیه، رنگ و … با بهترین کیفیت مستلزم صرف هزینه های متفاوتی است.

امروز هزینه های انبارداری، حقوق کارگران و حمل و نقل و نیز از دیگر مواردی است که در هنگام تولید این محصول باید به آن توجه نمود.

برای فروش آسان و سریع طرح این محصول در بازار باید هزینه های متفاوتی برای تبلیغات و معرفی این محصول اختصاص داده شود.

قیمت سرامیک مشکی مات خاکستری

سرامیک مشکی مات یکی از جدید ترین و پرفروش ترین انواع کاشی ها و سرامیک های موجود در بازار است که امروزه توانسته اعتماد اکثر خریداران را به خود جلب کند و مورد استقبال فراوانی در محیط های موجود مانند حمام، دستشویی، استخر، ویلا، و مکان های دیدنی متفاوت، کنار سواحل ، ایوان و حیاط خانه ها، و … قرار گرفته است.

از جمله مهم ترین موارد تاثیر گذار بر قیمت سرامیک مشکی مات قیمت ارز است. این عامل در فروش و پخش سرامیک ها تاثیر گذار است و باعث افزایش یا کاهش قدرت فروش و عرضه آنها می‌شود. ارز به صورت مستقیم در قیمت کاشی تاثیرگذار است به طوری که با افزایش آنها قیمت انواع کاشی سنتی، کاشی صنعتی و … افزایش پیدا می‌کند. سرامیک مات خاکستری از جمله زیباترین و جدیدترین کاشی های تولیدی می‌باشند که فرایند پخش و فروش آن به صورت گسترده در کشور انجام شده و در مدت زمان بسیار کمی توانسته مورد توجه اکثر خریداران قرار بگیرد.

از سرامیک می توان با توجه به مات یا براق بودن آن در مکان های متفاوتی استفاده کرد. برای مثال از نمونه‌های براق آن در سالن پذیرایی، آشپزخانه خانه، سرویس بهداشتی و حمام، کف آشپزخانه، راهرو، و مکان های تفریحی، کنار سواحل، و … استفاده کرد. همچنین از نمونه های مات آنها را می توان در استخر، جکوزی، دریاچه، کنار سواحل، فضای داخلی حیات، کنار باغچه و … استفاده کرد.

رنگ رنگی سرد است که باعث افزایش آرامش درونی می شود و از رنگ مشکی می توان به صورت تلفیقی با سایر رنگ ها مانند آبی، سفید، سبز و فیروزه ای، نیلی و … در مکان های روشن و دارای نور زیاد استفاده کرد. علاوه بر این می توان این رنگ را با سایر رنگ های انرژی زا مانند قرمز، مشکی، زرد ، نارنجی و … در مکان های تاریک و … استفاده کرد و باعث افزایش انرژی و نشاط در این مکان ها شد.

سرامیک کف مشکی طلایی

یکی از مصالح ساختمانی های جدید در عرصه طراحی نمای داخلی سرامیک کف می باشد که نمونه های مختلف آن اعم از مشکی، طلایی رنگ، بژ، زیتونی، لاجوردی و یا غیره در بین مصرف کنندگان بسیار پر طرفدار می باشند.

مجتمع های تجاری و مراکز اداری با استفاده از سرامیک مشکی طلایی نمای فوق العاده جذابی را به خود می گیرند و که می تواند در جذب و اعتماد مشتری بسیار اثر گذار باشد و نمای دفتر را به کلی دگرگون کند.

امروزه در طراحی و روکش بندی سطوح کف و یا دیواره های منازل و مکانهای مسکونی و ساختمانها از سرامیکهای مختلفی استفاده می کنند که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه سنگ می باشند و از دوام و استحکام بالایی در برابر ضربه و رطوبت برخوردار هستند.

پست بعدی

اسرائیل از گشایش حریم هوایی عربستان چقدر سود می‌کند؟

ج آگوست 5 , 2022
اعتمادآنلاین| اولین شرکت هوایی با عبور از حریم هوایی عربستان سعودی وارد اسرائیل شد. به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی خبر دادند، هواپیمایی ایرسیشل اعلام کرد با توجه به گشوده شدن حریم هوایی عربستان، هواپیماهایش مجوز این پرواز را دریافت کرده و از این پس خواهند توانست بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000