روایت حمیدزیچ از پشت پرده دیدارش با لواندوفسکی

اعتمادآنلاین|

مدیر ورزشی بایرن مونیخ که اخیرا با لواندوفسکی جنگ لفظی داشت اعلام کرد که دیدار صمیمانه‌ای با این بازیکن داشته است.

به گزارش ایسنا، لواندوفسکی برای خداحافظی با تیم سابق خود به مونیخ سفر کرد. این مهاجم لهستانی اخیرا سخنانی را علیه بعضی از مدیران بایرن مونیخ بر زبان آورد و آن‌ها را به نشر اکاذیب متهم کرد و این باعث شد تا حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن هم جواب او را بدهد.

باوجود جنگ لفظی لواندوفسکی با حمیدزیچ او برای خداحافظی با مدیران، هم تیمی ها و کارمندان باشگاه بایرن مونیخ همچنان که قبلا اعلام کرده بود به مونیخ برگشت و با حسن صالح حمیدزیچ هم دیدار کرد.

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره دیدار با لواندوفسکی گفت: من به مدت ۱۵ دقیقه در دفترم با لواندوفسکی دیدار کردم. صحبت های خوبی با هم داشتیم و همه چیز را توضیح دادیم تا سوء تفاهمات برطرف شود.

او ادامه داد: من براین باور هستم که لواندوفسکی از این خداحافظی خوشحال بود و در پایان آنچه که برای ما مهم است عملکرد و دستاوردهای بزرگی بود که این بازیکن با بایرن مونیخ کسب کرد. برای او بهترین‌ها را در تیم جدیدش آرزو می‌کنیم.

مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ درباره این سوال که چرا با لواندوفسکی قبل و بعد از جدایی اش به مشکل خورد، اینگونه پاسخ داد: هواداران بایرن مونیخ بی‌صبرانه بعد از خریدهای جدید منتظر دیدن تیم خود هستند و من هم چنین حالتی دارم.

روبرت لواندوفسکی بعد از ۸ سال حضور در بایرن مونیخ تصمیم گرفت که از این تیم جدا شود.

این مهاجم لهستانی بایرن را به مقصد بارسلونا ترک کرد البته این جدایی با رضایت باشگاه بایرن همراه نبود.

لواندوفسکی یک فصل دیگر با بایرن مونیخ قرارداد داشت و باشگاه مخالف این جدایی بود اما اصرار او باعث شد که درنهایت باشگاه بایرن مونیخ هم با این جدایی موافقت کند.

این مهاجم لهستانی یکی از بهترین مهاجمان تاریخ باشگاه بایرن به شمار می‌آید که رکوردهای زیادی را به نام خود به ثبت رساند البته او شروع خوبی در بارسلونا نداشته و در سه بازی که با پیراهن این تیم به میدان رفته موفق به گلزنی نشده است.

پست بعدی

5 مسیر ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است

چ آگوست 3 , 2022
اعتمادآنلاین| جلال الدین قادری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی ایرانشهر – مهرستان، دلگان – جلگه، فنوج – کتیج – رمشک، دلگان – زهکلوت و زرآباد به چاهان به دلیل طغیان رودخانه های محلی مسدود است. به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000