آرد سوخاری رنگی + آرد سوخاری طعم دار پرنده

استفاده از آرد سوخاری رنگی می‌تواند محاسن اقتصادی و تکنولوژی خاصی به همراه داشته باشد به گونه ای که به میزان وزن کمتری از این آرد سوخاری برای پوشش دهی کامل ناگت نیاز است همچنین محصولاتی که با آرد سوخاری رنگی پوشش داده شده رطوبت بیشتر و افت و جذب روغن کمتری دارند. برای درست کردن آرد سوخاری رنگی یا همان پودر سوخاری می توانید از نان‌ های حجیم درست کنید.

در واقع این نوع آرد سوخاری رنگی را می توانید در برابر گرما قرار دهید آنها به صورت خشک درآمده و آن را به صورت پودر در بیاورید و با این کار نم و رطوبت از بین رفته و می توانید پودر کنید با انجام این کار ارد سوخاری بدست امده را می توانید استفاده کنید. البته این امکان وجود ندارد که شما از ارد برای سرخ کردن استفاده کنید چون در ابتدا ارد را به صورت نان دراورده و بعد ان را خشک و اسیاب کرده تا بتوانید استفاده کنید.

در دهه های اخیر و با گسترش زندگی صنعتی تقاضا برای مصرف مواد غذایی نیمه آماده مثل آرد سوخاری رنگی به رنگ های زرد و سفید افزایش چشمگیری داشته است یکی از محبوب ترین و متداول ترین غذاهای نیمه آماده ناگت ها هستند که جزو محصولات تخمیری پوشش داده شده و سوخاری می باشند.

سرخ کردن عمیق یک فرآیند پخت برای این دسته از مواد غذایی است که به دلایل مختلف از جمله سرعت پخت بالا و صرفه جویی در زمان و ویژگی های دیگری حس مطلوب مثل تم رنگی و بافت مناسب از محبوبیت و بازار پسندی بسیار زیادی نسبت به روش‌ های پخت دارد. اندازه ذرات آرد سوخاری می تواند تاثیر بسزایی در ویژگی های فیزیکی و شیمیایی ناگت مرغ داشته باشد.

آرد سوخاری طعم دار

پودر سوخاری طعم دار، که می توان به ادویه های موجود در آن اشاره کرد، برای افراد با ذائقه های مختلف گزینه ی مناسبی خواهد بود. ادویه های نام برده شده در تمامی پودرهای سوخاری  به کار برده می شوند، مانند پودر گرانوله، پودر پرک ذرت و پودر اسپایسی. این محصول، بسیار خوش طعم و لذیذ بوده و مخصوص غذاهای سرخ شده می باشد.

پودر سوخاری یا آرد سوخاری طعم دار، که از پودر کردن نان های باگت و حجیم خشک شده در تهیه ی آن استفاده می شود و به چند روش می توان آن را درست کرد. امروزه، آرد سوخاری خانگی پولکی طعم دار، در اکثر منازل، فروشگاه ها، سوپر مارکت ها، فست فودی ها به وفور مشاهده می شود. زمانی که در اثر حرات زیاد نان های حجیم شده، برشته می شوند و سپس، آن را به صورت پودر شده در می آورند، این محصل تولید می شود. این پودر را با ادویه های طعم داررا با پودر پیاز، پودر سیر، پودر پاپریکا، فلفل، دارچین، پودر پرک ذرت، پودر اسپایسی، پودر گرانوله مخلوط کرده و در انواع کتلت، ناگت، کنتاکی و… می توان استفاده کرد و یا مواد را روی آن غلتاند و سپس سرخ کرد. این محصول بین جوانان و کودکان، طرفداران بسیاری دارد و آن را می توان به مدت یک ماه در فریزر نگه داری کرد.

آرد سوخاری پرنده

با توجه به بیماری های ویروسی برای پرنده ها این آرد های سوخاری مخصوص بدون دخالت دست و با ماشین آلات پیشرفته و به روز دنیا تولید و عرضه می شود.

فقط در استفاده از آرد سوخاری خانگی به این نکته توجه داشته باشید که این محصول نباید به صورت خشک به پرنده داده شود و حتما باید با مواد غذایی و گیاهی ترکیب شود.

همان گونه که می دانید آرد سوخاری از نان های حجیم تولید و با روش های خاصی پخته شده است اما آرد سوخاری پرنده مانند: قناری، فنچ، طوطی و غیره متفاوت با آرد سوخاری مورد استفاده ما انسان ها می باشد.

آرد سوخاری مخصوص پرنده ها باید این مشخصات را داشته باشد:

1- رنگ آن قهوه ای روشن و بدون بو و طعم خاصی باشد.

2- پودر سوخاری به صورت یک دست باشد و روی مشخصات آن نوشته شده باشد که فاقد هر گونه ادویه، روغن و نمک می باشد.

آرد سوخاری مخصوص یک نوع محصول بر پایه ی گندم می باشد که با روش های به خصوصی تولید و فقط مختص استفاده برای پرندگان می باشد.

استفاده از آرد سوخاری با ترکیب در غذا، ویتامین ها و مکمل های مورد نیاز برای پرنده های زینتی استفاده می شود و این امر موجب می شود که رطوبت غذا به صورت نرمال شود و ویتامین، دارو و مکمل ها بهتر جذب پرنده شود.

استفاده از این محصول در غذا های نرمی که به پرنده داده می شود بسیار کاربردی بوده و باعث می شود که پرنده از بیماری روده ای در امان باشد.

پست بعدی

نقشه خشن زن راننده برای مسافر مرد

س آگوست 2 , 2022
اعتمادآنلاین| زن و شوهری که تحت پوشش مسافرکشی، زورگیری می‌کردند، به دام افتادند. به گزارش اعتماد آنلاین، مرد جوانی چند روز پیش به پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: در میدان شوش سوار پراید مسافرکش شدم که راننده آن یک زن بود. در صندلی کنار راننده نشستم. در طول مسیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000