نقشه خشن زن راننده برای مسافر مرد

اعتمادآنلاین|

زن و شوهری که تحت پوشش مسافرکشی، زورگیری می‌کردند، به دام افتادند.

به گزارش اعتماد آنلاین، مرد جوانی چند روز پیش به پلیس آگاهی مراجعه کرد و گفت: در میدان شوش سوار پراید مسافرکش شدم که راننده آن یک زن بود. در صندلی کنار راننده نشستم. در طول مسیر مرد دیگری نیز سوار خودرو شد و پس از طی مسافتی راننده تغییر مسیر داد و با ورود به بزرگراه امام علی مسافر مرد مرا مورد ضرب و جرح قرار داد و پس از سرقت تلفن همراه و مبلغی وجه نقد، من را در مکانی خلوت به بیرون از خودرو پرتاب کردند.

ماموران با تحقیقات محلی، مالک خودرو را شناسایی کردند و در ادامه مشخص شد سارقان زن و شوهر هستند.س پس هر 2 متهم در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه به سرقت و مصدوم کردن شاکی اعتراف کردند.

سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی‌فر، رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ به کشف اموال مسروقه در مخفیگاه متهمان اشاره کرد و افزود: با انتقال متهمان به پلیس آگاهی و انجام تحقیقات تکمیلی هر 2 با صدور قرار قضائی روانه زندان شدند.

پست بعدی

«متاسفانه خیلی ها حجاب را نمادی از عقب افتادگی می دادند» / رسانه اصولگرا : اگر به خاطر حجابتان مسخره شدید، این کارها را انجام دهید

س آگوست 2 , 2022
فارس نوشت:متاسفانه این روزها که بسیاری از ارزش ها تغییر کرده و متاسفانه خیلی ها حجاب را نمادی از عقب افتادگی می دادند، ممکن است در هر سطحی از جامعه از خانواده گرفته تا اجتماع، گاها به خاطر حجاب و چادرمان موردتمسخر قرار گیریم اما واقعا درچنین شرایطی، بهترین واکنش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000