اجساد مفقودان حادثه سیلاب مشهد پیدا شد

اعتمادآنلاین|

سید رسول زارع در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهارداشت: با پیدا شدن پیکر دو نفر دیگر از سه مفقود تبعه عراقی حادثه سیلاب مشهد عملیات جستجو به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در قالب عملیات جست و جو که از صبح امروز آغاز شده بود در مجموع جسد سه نفر با همکاری نیروهای امدادی در گلهای ناشی از سیلاب در محل‌هایی با فاصله از هم پیدا شد.

عصر دیروز یک دستگاه ون مشهد در روستای چنارک واقع در نزدیکی مشهد با 13 مسافر تبعه کشورعراق گرفتار سیلاب شد که بر اثر این حادثه و غرق شدن خودرو در سیلاب هفت تن از سرنشینان جان باختند، سه نفر مصدوم و سه نفر مفقود شدند که عملیات جست و جوی مفقودشدگان به علت حجم زیاد آب و تاریکی هوا شب گذشته متوقف شد.

پست بعدی

۴ فوتی در سانحه رانندگی محور مرند- خوی

ی جولای 31 , 2022
اعتمادآنلاین| وحید شادی نیا ابراز داشت: حوالی ساعت ۱۸ عصر امروز بر اثر برخورد شاخ به شاخ سمند با تریلی در مرند به سمت خوی (مقابل پمپ بنزین جواهر)، متأسفانه ۴ سرنشین در دم جان باختند. به گزارش مهر، وی افزود: بلافاصله پس از دریافت گزارش، دو اکیپ اورژانس مرند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000