سیلاب ۶ فوتی و ۱۲ مصدوم در مازندران برجای گذاشت

اعتمادآنلاین|

حسینعلی محمدی، سرپرست مدیریت بحران مازندران امروز درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در مناطق سیل‌زده استان، با اشاره به برگزاری دومین جلسه مدیریت بحران، اظهار کرد: طی این جلسه هم تصمیمات جدید گرفته شد و هم مصوبات جلسات قبل پیگیری شد.

به گزارش فارس، وی با اشاره به اینکه امروز در صورت مساعد بودن شرایط هوایی بحث امداد هوایی به ۴ روستای بالادست منطقه مرزن‌آباد را خواهیم داشت، افزود: روز گذشته تیم‌های امداد کوهستان را نیز برای نجات مصدومان اعزام کردیم.

سرپرست مدیریت بحران مازندران با بیان اینکه بازگشایی محور دزبن نیز با توجه به قولی که به مردم دادیم با ۳۳ دستگاه ماشین‌آلات سنگین درحال انجام است، اضافه کرد: تاکنون یک کیلومتر از مسیر بازگشایی شده است و امروز به دو روستای تخریب شده پولادکوه و واسکول می‌رسیم و بحث امداد ثانویه را در دستور کار است.

محمدی با اشاره به احداث پل‌های موقت به روستاها بالادست، بیان کرد: در مسیر ناتر به دلیر بحث پاک‌سازی را کاملا انجام دادند و شبکه برق را داریم دنبال می‌کنیم تا با شبکه‌گذاری، پایدارسازی شبکه برق اتفاق بیفتد.

وی در پایان گفت: براساس آخرین بررسی‌ها سیلاب تاکنون ۶ فوتی و ۱۲ مفقودی برجای گذاشت.

پست بعدی

سیلاب‌های تابستانی امروز در ۶ استان تکرار خواهد شد

ی جولای 31 , 2022
اعتمادآنلاین| امروز در نیمه جنوبی و نیمه شرقی خوزستان، نیمه غربی و نیمه جنوبی کرمان، مرکز و جنوب سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، نیمه غربی و نیمه جنوبی فارس و نیمه شرقی بوشهر بارش‌های رگباری ادامه دارد. به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی، برای فردا (دوشنبه) نیز نیمه جنوبی سیستان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000