هشدار فلسطین نسبت به خطرات تسهیل انتقال مالکیت املاک و مستغلات فلسطینیان به شهرک‌نشینان

اعتمادآنلاین|

وزارت خارجه فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با جدیت اقدامات شنیع مقامات رژیم اشغالگر علیه مالکیت اراضی و املاک و مستغلات فلسطینیان در شهر قدس تحت شعار "همسطح سازی اراضی" را دنبال می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت خارجه فلسطین همچنین تاکید کرد: انجمن‌های تخصصی حقوقی فاش کردند که اسرائیل با شعار حفظ منافع ساکنان قدس شرقی، زمین‌ها و املاک و مستغلات آنها را در راستای گسترش شهرک‌ها، مالکیت املاک و اراضی در قدس شرقی جعل کرده است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: عملیات همسطح سازی اراضی توسط اسرائیل در قدس شرقی، توسعه عملیات پاکسازی نژادی و گسترش دامنه آوارگی اجباری اهالی قدس و گرفتن اموال آنها در همه محلات قدس، پایه و اساس قانونی ندارد.

وزارت خارجه فلسطین از جامعه جهانی و سازمان‌های حقوقی و بشردوستانه خواست تا با این امر با جدیت کامل برخورد کنند و برای توقف فوری آن که شنیع‌ ترین نوع آپارتاید است، اسرائیل را تحت فشار قرار دهند.

این وزارتخانه سازمان‌های حقوقی مختلف را به مستندسازی سریع جزئیات و ابعاد این جنایت بی‌وقفه با هدف پیگیری آن در سطوح بین‌المللی ترغیب کرد، زیرا این امر نقض آشکار قوانین بین‌المللی، قطعنامه‌های بین‌المللی و توافق‌های امضا شده است.

پست بعدی

کشف ۲۶ تن روغن خوراکی تقلبی در جنوب تهران

چ جولای 27 , 2022
اعتمادآنلاین| سردارحمید هداوند درباره جزئیات این خبر گفت: روز گذشته تیم عملیات کلانتری خلیج فارس خبری مبنی بر حمل روغن خوراکی تقلبی توسط یک دستگاه کامیون را دریافت کرده و درپی آن رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در همین راستا نیز تردد خودروها درآن محدوده تحت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000