ماکرون: المپیک باید هزینه خودش را تامین کند

اعتمادآنلاین|

رئیس جمهور فرانسه تاکید کرد که المپیک باید هزینه خودش را تامین کند.

به گزارش ایسنا، امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه به نگرانی‌های فزاینده در مورد بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس پاسخ داد. تقریباً دو سال تا آغاز بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس باقی مانده است. ماکرون این هفته با وزرا دیدار کرد و سپس از توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک در کاخ الیزه استقبال کرد.

با افزایش تورم در فرانسه، نگرانی ها در مورد بودجه میزبانی المپیک افزایش یافته است، در حالی که نگرانی های امنیتی پیرامون مراسم افتتاحیه نیز وجود دارد.

ماکرون که شخصاً در دومین دوره ریاست جمهوری خود روی موفقیت بازی‌ها سرمایه گذاری کرده است، در مصاحبه با اکیپ اعتراف کرد که زمان به سرعت در حال حرکت است اما همچنان به برگزاری این بازی‌ها خوش بین است.

رئیس جمهور فرانسه گفت: دو سال تا شروع بازی‌های المپیک باقی مانده و می دانم که زمان کم است ولی من به برگزاری موفقیت آمیز این رقابت ها خوش‌بین هستم. من یک اصل ساده را مجدداً تأیید کردم. مالیات برای المپیک وجود نخواهد داشت. المپیک باید هزینه خودش را تامین کند. همچنین دولت ۴۰۰ هزار بلیت خواهد خرید تا بین جوانان و دانش‌آموزان به‌ویژه افراد زیر ۱۶ سال توزیع کند.

تورم در فرانسه بالاترین میزان در چند دهه اخیر است.

رئیس جمهور فرانسه متعهد شد که المپیک با توجه به شعار تازه رونمایی شده "بازی‌هایی برای همه" برای همه قابل دسترسی خواهد بود.

شرکتی که برای نظارت بر ساخت مکان های مورد نیاز برای میزبانی بازی ها و سایر زیرساخت های دائمی مانند پل ها و بزرگراه ها راه اندازی شده است، برآورد بودجه خود را به ۴ میلیارد یورو افزایش داده است. به گفته بلومبرگ، قیمت کلی احتمالاً بیشتر افزایش می یابد زیرا فرانسه امنیت رویداد را افزایش خواهد داد.

سازمان دهندگان تخمین زده اند که ۱۳ میلیون بلیت برای بازی های المپیک و پارالمپیک فروخته خواهد شد و تقریبا نیمی از بلیت های رزرو شده برای عموم با قیمت کمتر از ۵۰ یورو به فروش می رسند.

پست بعدی

آخرین خبر از پرداخت معوقه یارانه‌های ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومانی

چ جولای 27 , 2022
اعتمادآنلاین| طبق اعلام سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها، فرایند بررسی جهت پرداخت معوقات یارانه افراد مشمول، در حال انجام است و به زودی با تکمیل اطلاعات، به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد. به گزارش ایسنا، معوقه یارانه‌ها مربوط به دو گروه است؛ کسانی که تا اردیبهشت امسال یارانه نقدی دریافت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000