انهدام باند بزرگ اغفال زنان و مردان جوان

اعتمادآنلاین|

هفت مرد و زن که با اغفال شهروندان و تهدید به انتشار عکس‌های خصوصی در فضای مجازی اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت شهروندان مبنی بر تهدید و اخاذی در فضای مجازی ، تحقیقات در این زمینه آغاز و مشخص شد متهمان با تهدید از شکایان مبالغی را ازآنان دریافت کرده‌اند.

سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد، فرمانده انتظامی انار در این باره توضیح داد: با اقدامات فنی و شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی، ۷نفر متهم شناسایی و با هماهنگی قضایی در چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان از طریق شبکه‌های اجتماعی اینستا گرام ،تلگرام واتساپ و … با خانم‌ها و مردان جوان آشنا می‌شدند و پس از جلب اعتمادشان به بهانه آشنایی و ازدواج ، اقدام به دریافت تصاویر خصوصی آنها می‌کردند. سپس با تهدید به انتشار این تصاویر و تحت فشار قرار دادن آنها مبالغ زیادی را اخاذی می‌کردند.

بنا به این گزارش در نهایت متهمان به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

پست بعدی

معمولا شهرها از داشتن مجسمه‌های زنان به جز نقش مادری که بسیار ارزشمند است محروم هستند

د جولای 25 , 2022
اعتمادآنلاین| زهرا نژادبهرام، فعال سیاسی اصلاح طلب طی یادداشتی برای روزنامه اعتماد نوشت: یکی از شاخص‌های مبلمان شهری مجسمه‌ها و نمادهایی است که در جای جای شهر نصب می‌شود. مجسمه‌های نصب شده عموما بر مبنای شاخص‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در شهرها نصب می‌شود اما برخی از آنها بستری برای […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000