زن 60 ساله شوهرش را به قتل رساند

اعتمادآنلاین|

زن 60 ساله‌ای که شوهرش را هل داد و باعث مرگ او شد، دستگیر شد.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز در این باره توضیح داد: یکم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ خبر مرگ مشکوک یک مرد ۶۶ ساله به پلیس اعلام و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به انجام تحقیقات اولیه و انتقال جسد به پزشکی قانونی برای دریافت علت تامه مرگ، افزود: پس از انتقال متوفی به پزشکی قانونی علت مرگ نامبرده وارد آمدن ضربه سخت به سرش اعلام شد و با توجه به این‌که نامبرده دارای بیماری بوده و سوابق تماس‌هایش با پلیس به دلیل ضرب و شتم از سوی خانواده‌اش موجود بود، ظن ماموران برای به‌قتل‌رسیدن او از سوی همسر و ۲ فرزندش قوت گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: بلافاصله همسر متوفی به پلیس آگاهی ساوجبلاغ دعوت و با مشاهده مستندات غیرقابل‌انکار کارآگاهان به ناچار لب به اعتراف گشود و عنوان کرد که به دلیل بیماری و بیکاری همسرم دائما در حال مشاجره بودیم و در روز حادثه بعد از این‌که از سرکار به خانه آمدم به دلیل فحاشی متوفی با یکدیگر درگیر شدیم که من او را هل داده و او به زمین افتاد و پس از این‌که از منزل خارج و با فرزندانم به خانه آمدیم متوجه مرگ او شدم.

پست بعدی

خبر ابتلای اسکوچیچ به کرونا تکذیب شد

ش جولای 23 , 2022
اعتمادآنلاین| دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران اخیراً تستی انجام نداده که نتیجه آن مثبت و یا منفی بوده باشد و هیچ‌گونه علائم بیماری نیز نداشته و شایعه ابتلای وی به کرونا صحت ندارد. به گزارش تسنیم، دراگان اسکوچیچ طبق برنامه از پیش تعیین شده حضور در اردوی تیم‌های باشگاهی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000