پیش‌بینی دمای بالای ۴۹ درجه برای خوزستان

اعتمادآنلاین|

محمد سبزه‌زاری ، مدیرکل هواشناسی خوزستان از پیش‌بینی وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در سطح استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جریانات جنوب شرقی و مرطوب تا ظهر فردا سبب افزایش رطوبت و وقوع شرجی و بعضا مه رقیق به ویژه در نوار ساحلی، مناطق جنوبی، مرکزی و غربی استان خوزستان خواهد شد.

وی افزود: امروز و فردا با توجه به ضرایب بالای ناپایداری احتمال وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای در استان به ویژه در ارتفاعات استان و برخاستن گرد و خاک همرفتی طی امروز (در مناطق جنوبی و مرکزی) وجود دارد.

سبزه‌زاری افزود: وزش بادها از بعد از ظهر امروز تا روز یکشنبه در مناطق غربی، جنوبی، مرکزی و بخش‌هایی از شمال استان خوزستان متوسط تا شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک در این مناطق وجود دارد. روز شنبه وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر در اغلب نقاط استان مورد انتظار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته بستان با ۴۸.۴ و ایذه با ۲۶.۴ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۳۱.۶ و ۴۵.۷ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

پست بعدی

کرونا در اردوی پرسپولیس؛ سفر به ترکیه لغو شد؟

ج جولای 22 , 2022
اعتمادآنلاین| در شرایطی که قرار بود سرخپوشان از روز پنجشنبه اردوی خود را در کشور ترکیه به مدت ۱۰ روز برگزار کنند این اردو در آستانه لغو قرار گرفته است. به گزارش ایرنا، ظاهراً یکی از اعضای کادر فنی و یکی از بازیکنان پرسپولیس به کرونا مبتلا شدند و به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000