انتشار سه دعای امام علی(ع) در کشور ایتالیا

انتشار سه دعای امام علی(ع) در کشور ایتالیا

سه دعای مشهور و منتسب به امیرالمونین(ع) به زبان ایتالیایی در ایتالیا منتشر شد.

به گزارش خبرآنلاین، موسسه اسلامی امام مهدی (عج) ایتالیا، مجموعه ای از سه دعای مشهور و منتسب به امیرالمومنین(ع) را به مناسبت عید غدیر خم، در قالب کتابی با عنوان «پله های نور» منتشر کرد.
این کتاب شامل متن عربی سه دعای صباح، دعای کمیل و مناجات امیرالمومنین در مسجد کوفه است که به همراه ترجمه آنها به ایتالیایی و همچنین توضیح کوتاهی در مورد هر کدام از دعاها منتشر شده است. این کتاب به عنوان نخستین کتاب جیبی دعا در ایتالیا و به زبان ایتالیایی محسوب می شود.

لازم به ذکر است که مؤسسه اسلامی امام مهدی(عج) یکی از نخستین موسسات شیعی ایتالیاست که از سال ۲۰۰۴ فعالیت های خود را آغاز کرده است. حجت الاسلام والمسلمین «دامیانو عباس دی پالما»، در حال حاضر تنها روحانی شیعه ایتالیایی است که مدیریت این موسسه را بر عهده دارد.

انتشار سه دعای امام علی(ع) در کشور ایتالیا

/6262

پست بعدی

دعوای دولت سیزدهم با صداوسیما بر سر شبکه نمایش خانگی جدی تر شد

س جولای 19 , 2022
نامه ساترا (سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر) به رئیس رسانه ملی درباره پلتفرم‌ها این روزها مایه حیرت و البته تا حدودی جنجال شده‌است، چراکه در این نامه سعید مقیسه خواستار برخورد با پلتفرم‌های نمایش خانگی به دلیل آنچه وی تخلفات این سامانه‌ها عنوان کرده شده‌است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000