شما نظر دهید/ ارزیابی شما از موج جدید فشار ساترا بر شبکه نمایش خانگی چیست؟

شما نظر دهید/ ارزیابی شما از موج جدید فشار ساترا بر شبکه نمایش خانگی چیست؟

رییس ساترا رسماً خواستار آن شده تا ۲۰ نهاد به کمک بیایند بلکه ساترا بتواند پلتفرم‌های نمایش خانگی را سخت محدود کرده یا آن را از دایره رقابت با تلویزیون خارج و تعطیل کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سازمان صداوسیما در سال‌های اخیر به دلیل انحصار در تولید محتوا هیچ رقیبی در این زمینه نداشته و حالا با جدی‌تر شدن حضور شبکه نمایش خانگی و رقابت با صداوسیما، دعوای زیادی بین شبکه نمایش خانگی و تلویزیون شکل گرفته و حالا نیز به نظر می‌رسد صداوسیما با تاسیس ساترا به دنبال بازگشت انحصار در این حوزه است و دست به تعلیق ناگهانی مجوز VODها می‌زند.

در چنین شرایطی که تولیدات شبکه نمایش خانگی با محدودیت های مختلف مواجه است، سوال مهم اینست که این امر به افزایش کیفیت تولیدات شبکه خانگی می انجامد یا این نوع تصمیم به افزایش تمایل مردم به شبکه های ماهواره ای می انجامد.

از شما مخاطبان خبرآنلاین می‌خواهیم نظرتان را درباره کیفیت آثاری که در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون به نمایش در می‌آید برای ما بنویسید.

شما می توانید نظرات خود را در قالب کامنت زیر همین مطلب برای ما ارسال کنید.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

ببینید | تکرار اقدام احمدی‌نژاد توسط معاون اول رئیسی؛ قول مجوز ماشین به بازیکنان تیم ملی

ی جولای 17 , 2022
طارمی در مصاحبه با عادل فردوسی پور در خصوص دیدار خودش و علیرضا جهانبخش با مخبر، معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: "قبل از رفتن به اردوی قطر، پسر معاون اول درخواست کرده بود به این دلیل که معاون رئیس جمهور پس از دیدار ایران با عراق، در رختکن تیم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000