ناکامی سوداگر مرگ در تحویل مواد مخدر

اعتمادآنلاین|

سرهنگ فرج‌الله اسدالهی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نظرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی یکی از عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر را که قصد انتقال مواد به شهرستان همجوار را داشت، شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

به گزارش مهر، وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده و با انجام اقدامات پلیسی، خودرو پراید متهم در سطح شهر شناسایی و پس از تعقیب و گریز، در یک فرصت مناسب با هماهنگی قضائی توقیف و در بازرسی از آن ۱۰ کیلو ۳۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سرهنگ اسدالهی با بیان این که در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد، افزود: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و موضوع را به مأموران اطلاع دهند.

پست بعدی

ترکیه با افرایش رهاسازی حق آبه عراق موافقت کرد

ش جولای 16 , 2022
اعتمادآنلاین| «مهدی رشید الحمدانی» وزیر منابع آب عراق امروز شنبه اعلام کرد که آنکارا بر افزایش رهاسازی حق آبه عراق در روزهای آینده تاکید کرده است. ​به گزارش فارس، به نقل از روسیا الیوم، در بیانیه وزارت منابع آب عراق آمده است: الحمدانی امروز از طریق تلویزیون مدار بسته با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000