شیادان یک خانه را به 15 نفر فروختند

اعتمادآنلاین|

اعضای باندی که یک خانه را به چند نفر فروخته و از این طریق کلاهبرداری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، با وقوع کلاهبرداری‌های متوالی در خصوص فروش خانه به 15 شهروند در شهر جدید هشتگرد رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، 2 متهم با جعل اسناد یک واحد را به افراد مختلفی فروخته و مرتکب کلاهبرداری شده‌اند.

کارآگاهان اداره سیزدهم رصد‌های اطلاعاتی را کلید زدند و در ادامه مخفیگاه متهمان را در شرق تهران شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های قضائی در یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را دستگیر کردند.

متهمان پس از انتقال به‌ اداره آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد ریال با شیوه و شگرد فروش خانه در شهر جدید هشتگرد اعتراف کردند.

متهمان در ادامه برای کشف جرایم احتمالی در اختیار کارآگاهان سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

پست بعدی

بدن‌درد و گلودرد، کرونا محسوب می‌شود / بیمارستان‌ها آماده‌باشند

ش جولای 16 , 2022
اعتمادآنلاین| علیرضا زالی، فرمانده عملیات مقابله با کرونا در استان تهران در جلسه ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: به دلیل این که سهم تست‌ها نه تنها در تهران بلکه در سایر شهرها نیز کم شده ممکن است با کاهش کاذب بیماری مواجه شویم؛ بنابراین بهترین مدل علائم سندرومیک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000