مرد پلید دختری را در مشهد ربود و به تهران آورد

اعتمادآنلاین|

مردی که بعد از ربودن دختری جوان در مشهد او را به تهران آورده و در خانه‌ای زندانی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، از چند روز پیش تحقیقات درباره ماجرای ربودن دختر جوانی در مشهد و انتقال او به تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در این باره توضیح داد: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، دختری جوان توسط یک مرد با خودرو در مشهد ربوده و به مکان نامعلومی در تهران منتقل شده ‌است.

سرهنگ گورزی اظهار کرد: در ادامه مشخص شد، دختر مفقودشده پس از تحت فشار قرار گرفتن از سوی مرد جوان از دوستان خود در مشهد درخواست پول کرده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: بنا بر حساسیت موضوع کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی وارد عمل شدند و با رصد‌های گسترده اطلاعاتی هویت متهم را شناسایی کردند و در ادامه متوجه شدند وی در یکی از قهوه‌خانه‌های جنوب تهران حضور دارد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی‌های قضایی راهی محل مورد نظر شدند و در یک عملیات منسجم متهم را دستگیر کردند.

او افزود: متهم پس از انتقال به اداره چهارم پلیس آگاهی در ابتدا منکر ارتباط خود با دختر جوان بود، اما با ارائه شواهد و مدارک موجود توسط کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی به جرم آدم‌ربایی اعتراف و نشانی خانه‌ای را که فرد مفقود در آن حضور داشت در اختیار کارآگاهان قرار داد‌‌.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم دارای سوابق متعدد کیفری است تصریح کرد: کارآگاهان پس از مراجعه به خانه مورد نظر دختر مفقودشده را شناسایی کردند و وی را به خانواده‌اش تحویل دادند‌.

سرهنگ گودرزی خاطرنشان کرد: متهم با دستور قضایی برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

پست بعدی

پوتین رئیس سازمان فضایی روسیه را برکنار کرد

ش جولای 16 , 2022
اعتمادآنلاین| ولادیمیر پوتین متحد دیرینه خود، دیمیتری روگوزین را از ریاست سازمان فضایی روسیه (روسکازموس) برکنار کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری دویچه‌وله، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه طی دستوری در روز جمعه، دیمیتری روگوزین را از منصب خود برکنار کرد و از ذکر دلیل این تصمیم نیز خودداری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000