نقشه غیراخلاقی دختر جوان برای همکار خانم

اعتمادآنلاین|

دختری جوان به دلیل رقابت‌های شغلی نقشه‌ای علیه یکی از همکارانش طراحی و سعی کرد او را بی‌حیثیت کند.

به گزارش اعتماد آنلاین، زن جوانی به پلیس فتا استان خراسان رضوی مراجعه و شکایتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه شخص ناشناسی در بستر شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به انتشار مطالب کذب و توهین‌آمیز علیه او کرده و موجب هتک حیثیت و سلب آسایش او و خانواده‌‌اش شده است.

این زن توضیح داد: مدتی است شخصی ناشناس در اینستاگرام پیام‌های خلاف شأن را به من نسبت داده و همچنین به صورت پیامکی به صورت مداوم برایم مزاحمت ایجاد می‌کند.

با توجه به اقدامات تخصصی صورت‌گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا متهم که دختر جوانی و همکار شاکی بود مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی به پلیس فتا احضار شد.

متهم در بازجویی‌ها گفت: مدتی پیش شغلی را که انتظار می‌رفت به من پیشنهاد خواهد شد توسط کارفرما به همکارم دادند و شغل وی ارتقاء یافت و این موضوع باعث شد بخواهم انتقام بگیرم اما اکنون از کار خود نادم و پشیمانم.

متهم بعد از تکمیل پرونده به دادسرا معرفی شد.

پست بعدی

رایزنی برجامی معاونان وزرای خارجه چین و ایران

ش جولای 16 , 2022
اعتمادآنلاین| معاونان وزرای خارجه چین و ایران درباره مسائل هسته‌ای و برجام با یکدیگر گفت‌وگو کردند. به گزارش ایسنا، لیمینگ شن، دیپلمات چینی در سفارت این کشور در تهران در توییتر نوشت: ما ژائوسو معاون وزیر امور خارجه چین در مکالمه تلفنی با علی باقری کنی معاون سیاسی وزارت امور […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000