میلان به دنبال جذب لوئیس سوارس

اعتمادآنلاین|

باشگاه میلان برای تقویت خط حمله خود با لوئیس سوارس تماس گرفته است و خواستار جذب این بازیکن اروگوئه‌ای شده است.

به گزارش ایسنا، لوئیس سوارس بعد از جدایی از بارسلونا راهی اتلتیکو مادرید شد. این مهاجم اروگوئه ای در فصل نخست حضورش در اتلتیکو با این تیم قهرمانی در لالیگا را به دست آورد. قرارداد او با اتلتیکو دو ساله بود و طبق اعلام باشگاه اسپانیایی قرارداد این بازیکن تمدید نخواهد شد و جدایی او قطعی شده است.

سوارس مشتریان زیادی دارد اما قصد دارد که فعلا در فوتبال اروپا به کار خود ادامه دهد.

طبق اعلام روزنامه آس باشگاه میلان با سوارس تماس گرفته و قصد دارد این بازیکن را به صورت مجانی در تابستان جذب کند.

روزنامه آس نوشت: سوارس پیشنهادهایی از لیگ آرژانتین، آمریکا و برزیل دارد. او از تیم های مونزا و فنرباغچه هم پیشنهاد دارد اما خودش دوست دارد حضور در سری آ را تجربه کند.

سوارس در سال ۲۰۲۰ بعد از جدایی از بارسلونا تا آستانه حضور در سری آ و یوونتوس پیش رفت اما در نهایت راهی اتلتیکو مادرید شد. میلان می‌تواند انتخاب جذابی برای سوارس باشد به ویژه اینکه این تیم به روزهای اوج خود برگشته و توانست فصل قبل قهرمانی سری آ را به دست آورد.

پست بعدی

اعضای یک شبکه‌ تروریستی در کردستان بازداشت شدند

پ جولای 14 , 2022
اعتمادآنلاین| وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: با عنایات الهی، هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و با حمایت و همکاری قرارگاه حمزه سید الشهداء (ع) و دادگستری استان آذربایجان غربی، کلیّه‌ی اعضای یک شبکه‌ی تروریستی وابسته به اشرار تجزیه طلب در شمال‌غرب کشور شناسایی و دستگیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000