تاکید مجمع تشخیص بر شفافیت منابع و مصارف کشور و درج آنها در سقف بودجه

اعتمادآنلاین|

مجمع تشخیص مصلحت نظام روز چهارشنبه در جلسه‌ای فوق العاده که به ریاست آیت‌الله صادق آملی لاریجانی و با حضور روسای قوای مجریه و قضاییه، وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان برنامه و بودجه، معاون بانک مرکزی، روسای کمیسیون برنامه بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس، دبیر و اعضای مجمع برگزار شد، به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه کشور ادامه داد.

به گزارش ایرنا، از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اعضای مجمع در این جلسه به بحث و بررسی در خصوص بودجه کشور و آسیب‌ها و چالش های آن و سیاست‌های کلی در اصلاح ساختار، ساز و کار و فرایند بودجه کل کشور پرداختند و بر شفافیت منابع و مصارف کشور و درج تمامی آنها در سقف بودجه عمومی، تاکید کردند.

ادامه مباحث مربوط به اصلاح ساختار و فرایند بودجه در برنامه هفتم توسعه در جلسات آتی مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پست بعدی

وبا در افغانستان جان ۱۱ نفر را گرفت

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| این بیماری یک هفته قبل در روستاهای «دشت»، «گیری جوی»، «تاک»، «شینیه» و چند روستای دیگر شهرستان ناوه‌میش شیوع پیدا کرده و با اسهال شدید و استفراغ به همراه است. به گزارش ایرنا، از منابع خبری افغان، مسئولان بهداشتی دایکندی نیز شیوع این بیماری را در مناطق مرزی شهرستان‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000