واکنش حماس به تأکید بایدن بر صهیونیستی بودنش

اعتمادآنلاین|

«حازم قاسم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» در صفحه توئیتر خود نوشت که جو بایدن در ابتدای سفرش به منطقه با اعلام اینکه یک صهیونیست است، خود را رسوا کرده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: تاکید جو بایدن در ابتدای سفرش به منطقه بر اینکه یک صهیونیست است، جانبداری کامل او از منافع رژیم صهیونیستی را برملا می‌سازد و اوج جنایت بعضی از طرف‌هایی را می‌رساند که همسو با تلاش‌های آمریکا در مسیر تشکیل ائتلاف‌هایی با حضور رژیم اشغالگر قدم برمی‌دارند.

حازم قاسم تصریح کرد: این نشان می‌دهد که رهبران تشکیلات خودگردان با این گمان که می‌توانند از مواضع آمریکا به نفع خود بهره ببرند، کاملا در توهم به سر می‌برند.

پست بعدی

دزد نیستم، فقط قفل‌ها را باز می‌کنم

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| میثم ۳۵ ساله است. او یکی از سارقان سابقه‌دار تهران است که چندین سابقه زندان دارد. او به‌ راحتی می‌تواند گاوصندوق‌ها را باز کند. میثم متهم است با همکاری پنج همدستش هفت خانه را در تهران سرقت کرده و حالا شکات درخواست مجازات حدی برای او کرده‌اند. گفت‌وگوی اعتمادآنلاین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000