پس از مرگ ملکه الیزابت چه کسی پادشاه انگلیس می‌‍‌‌شود؟

اعتمادآنلاین|

.

01

02

03

04

05

سوال اصلی این است: در صورتیکه ملکه از سلطنت کناره‌گیری کند یا فوت کند چه کسی به جای وی وارث تخت و تاج می‌شود؟ پسرش شاهزاده چارلز یا نوه‌اش شاهزاده ویلیام؟

شاهزاده چارلز نفر اولی است که پس از مرگ مادرش یا کناره‌گیری وی بر تخت سلطنت می‌نشیند. با اینکه سلطنت حق قانونی چارلز است گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که ممکن است وی به نفع پسرش –ویلیام- از سلطنت کنار برود.

شاهزاده چارلز 68 ساله نخستین نفر از خانواده سلطنتی است که در این سن به تخت می‌نشیند. طلاق چارلز از همسرش دیانا در سال‌های اخیر جنجال برانگیز بوده است. شایعاتی وجود دارد که چارلز ممکن است پس از در دست گرفتن قدرت در امور عمومی بیشتر دخالت کند. برخی وی را خطری برای سلطنت می‌دانند و معتقدند چارلز ممکن است درخواست‌ها برای برقراری جمهوری در این کشور را افزایش دهد.

طرفداران سلطنت معتقدند شاهزاده ویلیام و همسرش (کاترین، دوشس کمبریج) زوج مناسب‌تری برای سلطنت بر انگلیس هستند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

اخبار تأئید نشده خبر از مرگ ملکه انگلیس می‌دهند

پ سپتامبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| در حالیکه اسپوتنیک و گاردین از مرگ ملکه انگلیس خبر دادند، این خبر تا کنون از سوی کاخ باکینگهام تأئید نشده است. به گزارش اسپوتنیک، مرگ ملکه الیزابت دوم رسانه ای شده است. گاردین نیز از مرگ ملکه انگلیس خبر داد؛ اما کاخ باکینگهام تا کنون این خبر را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000