باغ گل دبی، مکانی برای عاشقان گل های متنوع

اعتمادآنلاین|

دبی کشوری پر از زرق و برق است و این باغ گل یا باغ معجزه خارق العاده دبی نمونه دیگری از زرق و برق این کشور است. باغ گل دبی که به آن باغ معجزه می گویند بزرگترین باغ در جهان است، این باغ بیش از 50 میلیون گل را به نمایش می گذارد و شکوفه می دهد. به همین دلیل این باغ به عنوان بزرگترین باغ در جهان شناخته می شود. باغ گل دبی به درستی به عنوان باغ گل نامیده می شود زیرا در صحرای دبی قرار دارد. در باغ گل دبی، چشم انداز بیابان به گل های رنگارنگ و متنوع تبدیل می شود. این باغ توانسته بیش از 70 گونه گل را رشد دهد و آنها را با الگوهای منحصر به فرد و جالب در یک باغ بزرگ به وسعت بیش از 72 هزار متر مربع به نمایش بگذارد.

این سرزمین عجایب ساخته دست بشر مملو از انواع مختلف گل است که در سرتاسر این باغ به چشم می خورند، و شکوفا می شود. شما می توانید خود را در میان بیش از 150 میلیون گل شکوفه با جاذبه های فراوان و تنوع عظیمی از چیدمان های عجیب و غریب غوطه ور کنید.

بررسی اجمالی باغ گل دبی

خود را در این باغ بی ‌نظیر گم کنید که فقط در رنگارنگ ‌ترین رویاهای شما وجود دارد. نمایشگرها و سازه‌های فوق ‌العاده به طور منظم و پر زحمت نگهداری می‌ شوند و ساعت ‌ها شادی بی ‌وقفه را برای شما فراهم می‌کنند. با هوای پاک و رایحه های طبیعی که قادر به التیام بخشیدن و شادابی روح هستند، احساس طراوت و انرژی کنید. این باغ به گردشگرانی که تور ارزان دبی را تهیه کرده اند و افراد محلی فرصتی برای فرار از شلوغی شهر را در فضاهای باز می دهد.

این باغ با بیش از 500 هزار گل و گیاه زنده پوشیده شده است. باغ گل دبی با طرح‌ های گل‌ های دوبعدی و سه بعدی منحصربه فردش، سالانه میلیون ‌ها بازدید کننده را از سراسر جهان به خود جذب می‌ کند. این فضای 72 هزار متر مربعی در قلب دبی لند واقع شده است و انتظار می رود امسال چهارمین رکورد جهانی گینس را به دست آورد.

جاذبه های محبوب در باغ گل دبی

این باغ زیبا علاوه بر رنگارنگ بودن دارای جاذبه های منحصر به فرد است. این باغ دارای مجموعه ای از جاذبه های رنگارنگ و چشم نواز است.

خیابان دیزنی در باغ گل دبی

این فضا یکی از محبوب ترین جاذبه های باغ گل دبی است. این خیابان مملو از شخصیت‌ های معروف والت دیزنی است. از جمله ی آن ها خانه موش میکی موس نیز وجود دارد. میکی موس با ارتفاع 18 فوت در خیابان دیزنی باغ گل دبی در سال 2018 توسط رکوردهای جهانی گینس به عنوان بزرگترین سازه گل جهان معرفی شد این محصول یک قرارداد ز بین باغ گل دبی و شرکت والت دیزنی است. بیش از 100 هزار گل و گیاه این سازه عظیم 35 تنی را تشکیل می دهند. میهمانان همچنین می توانند عکس های خود را در کنار دیگر شخصیت های دوست داشتنی بگیرند.

اطلاعات ضروری باغ گل دبی

برای ورود به باغ گل دبی بایستی بلیط تهیه کنید، بلیط ورودی باغ گل دبی برای بزرگسالان بالای 12 سال 55 درهم ، برای کودکان 3 تا 12 سال 40 درهم و برای کودکان زیر 3 سال رایگان است، داشتن مدرک شناسایی الزامی است. درب های باغ از ساعت 10صبح تا 9 شب باز است.

ایمیل باغ گل دبی : booking@dubaimiraclegarden.com

تلفن تماس باغ گل دبی : 4-422-8902 971+

آدرس باغ گل دبی : دبی، البرشا جنوبی 3

نکات مهم برای بازدید از باغ گل دبی

نکات مهم برای بازدید از باغ گل دبی

  • بلیط فقط برای یک بار ورود معتبر است.
  • استفاده از دوربین های حرفه ای و هواپیماهای بدون سرنشین در داخل باغ ممنوع است.
  • عکاسی حرفه ای از جمله نامزدی، عروسی، مدلینگ، تبلیغات تلویزیونی و رویدادهای دیگر نیاز به تایید قبلی از دفتر مدیریت امکان پذیر است.
  • چیدن گل ها اکیدا ممنوع است.
  • توپ، اسکوتر، دوچرخه، حیوانات خانگی مجاز نیست.
  • نشستن فقط در مکان های تعیین شده مجاز است.
  • مسئولیت هر گونه خسارات ناشی از سهل انگاری یا عدم رعایت دستورالعمل های ذکر شده به عهده بازدید کننده و همراهان وی می باشد.

چگونه به باغ گل دبی برویم؟

بهترین راه برای رسیدن به باغ گل دبی این است، اگر ماشین شخصی دارید با ماشین خودتان به آنجا بروید، یا از اتوبوس های عمومی استفاده کنید. اتوبوس شماره 105 درست در مقابل جاذبه باغ گل توقف می کند.

بهترین زمان برای بازدید

اگر قصد بازدید از باغ گل دبی را دارید، با شروع زمستان ، باغ گل دبی به روی بازدیدکنندگان باز می شود و تا پایان زمستان نیز قابل دسترسی است. بهترین زمان برای بازدید، ماه آذر است، زیرا ازدحام جمعیت کمتر است و شما می توانید باغ را بهتر کاوش کنید. لازم به ذکر است، باغ گل دبی در فصول تابستان برقرار نیست.

چکیده مطلب

برای اطلاع از بلیط تهران دبی به سایت تریپ مراجعه کنید، ارزان ترین و انواع بلیط های لحظه آخری را بدون واسطه و آنلاین تهیه کنید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند به راحتی از علاوه بر نرخ تور دبی از قیمت پروازهای مختلف مانند بلیط استانبول و تور ارمنستان و همچنین تورهای لحظه آخری مطلع شوید و از امکانات پرواز و نرخ آن بهره مند شوید. شما در کمترین زمان به انواع قیمت ها در تاریخ مورد نظر خود دسترسی خواهید داشت و مناسبترین تور تفلیس را پیدا خواهید کرد. بهترین قیمت پروازهای داخلی و خارجی، خرید بلیط هواپیما چارتر و رزرو بلیط هواپیما چارتری و سیستمی از تمامی ایرلاین ها را با سامانه تریپ (www.trip.ir) سریع و آسان تجربه کنید.

منبع:تریپ|www.trip.ir

پست بعدی

دولت انکار می‌کند که بیش از ۲۰ روز کالاهای اساسی مانند گندم، روغن، برنج، شکر را دخیره ندارد

چ جولای 13 , 2022
اعتمادآنلاین| جلال محمودزاده، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در رابطه با کارت زرد روز گذشته نمایندگان مجلس به سیدجواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و پیام‌های این کارت زرد بهارستان به وزیر، گفت: به عقیده من این کارت زردی که نمایندگان مجلس آن هم با این رأی بالا و تقریبا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000