افزایش ۱۷۵ درصدی آمار ابتلا به امیکرون در خوزستان

اعتمادآنلاین|

سید محمد علوی، رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان با اشاره به آغاز پیک دیگری از ابتلا به کرونا در جهان و کشور به علت شیوع سویه جدیدی از اُمیکرون، امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سویه یک و نیم برابر امیکرون قدرت انتقال دارد، بطوریکه یک نفر می‌تواند ۱۸ نفر دیگر را مبتلا کند.

به گزارش فارس، سید محمد علوی افزود: در کشور ما ابتلا به امیکرون در یک هفته از دو هزار و ۶۰۰ نفر به ۸ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده که این آمار رشد ۲۰۵ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس مرکز بهداشت استان خوزستان گفت: آمار ابتلا به این بیماری در استان خوزستان طی دو هفته گذشته ۱۳۷ نفر بوده، این در حالی است که هفته قبل شاهد ابتلا ۳۳۷ نفر بودیم که نشان دهنده افزایش ۱۷۵ درصدی آمار ابتلا به امیکرون هستیم.

وی با بیان اینکه روز شنبه آمار ابتلا به امیکرون در خوزستان ۶۸ نفر بود و در روز یکشنبه به ۱۶۱ رسید، اضافه کرد: همچنین آمار بستری‌ها از ۱۱ نفر به ۲۴ نفر رسیده که گویای دو برابر شدن تعداد ابتلا و بستری‌ها است.

پست بعدی

حج ۱۴۰۱؛ از افزایش ۳۰۰ درصد هزینه‌ها تا وضع سهمیه‌ بندی‌ها

د جولای 11 , 2022
سال ۱۴۰۱ خورشیدی برابر۱۴۴۳ قمری پس از دو سال برگزاری محدود مراســم حج تمتع، مسلمانان علاقمندو مشتاق از سراسر جهان عازم بیت الله الحرام شده اند. محمد اسدی موحد: مراسم حج تمتع در دو ســال گذشته به دلیل شیوع جهانی ویروس کرونا به ‌شکل محدود و با تدابیر سختگیرانه ایمنی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000