هیأت افغان در نشست تاشکند شرکت می‌کند

اعتمادآنلاین|

ولادیمیر ناراف؛ سرپرست وزارت امور خارجه ازبکستان در میزگردی در شهر «مسکو» گفت: هیأت «امارت اسلامی» در نشست بین المللی با محوریت افغانستان که روزهای ۲۵ و ۲۶ جولای در شهر «تاشکند» برگزار می‌شود، شرکت می‌کند.

به گزارش ایرنا، به نقل از خبرگزاری صدای آوا، ناراف اظهار داشت: ما از امارت اسلامی انتظار داریم در این نشست شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: حضور هیات افغانی در این نشست به این معنا نیست که ما آنها را به رسمیت بشناسیم. ما می‌خواهیم از طریق این نشست پیام خود را به مقامات فعلی این کشور برسانیم. این نشست این هدف را دارد که آنها تعهدات بین المللی خود را که در چارچوب نشست «تاشکند» بر عهده گرفتند، اجرا و قراردادهای امضا شده در آن را بپذیرند.

ناراف ادامه داد: مواضع ما – هم روسیه و هم ازبکستان و هم کشورهای همسایه مشابه هستند. یعنی «امارت اسلامی» باید به تعهدات خود عمل کرده یک دولت فراگیر ایجاد کند که شامل همه گروه‌های سیاسی، قومی و مذهبی این کشور باشد.

نشست بین المللی افغانستان روزهای ۲۵ و ۲۶ جولای در «تاشکند» برگزار و در آن هیأت‌های بیش از ۲۰ کشور جهان شرکت می‌کنند.

پست بعدی

امیدواری‌های آلمان برای دریافت گاز نورد استریم بعد از تعمیرات

س جولای 12 , 2022
اعتمادآنلاین| رابرت هابک، وزیر اقتصاد و معاون صدراعظم آلمان می‌گوید کشورش امیدوار است بعد از تعمیرات سالیانه واردات گاز طبیعی روسیه از طریق لوله نورد استریم از سر گرفته شود. به گزارش ایرنا، به نقل از راشا تودی، هابک در گفتگو با شبکه تلویزیونی ای‌اردی اظهار داشت: من هیچ اطلاعات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000