عدول دستگاه‌های اجرایی از وظایف خود در حادثه متروپل تخلف است

اعتمادآنلاین|

سیدمحمد مولوی اظهار کرد: حادثه متروپل آبادان ماحصل سهل انگاری و بی‌توجهی به قوانین و مقررات بود که بخشی از مسئولان مربوطه نه تنها به موقع بر سر کار نرفته‌اند بلکه به خرابی نیز کمک کرده‌اند.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه حادثه متروپل همه مردم کشور را داغدار کرد، افزود: دیگر به هیچ عنوان اجازه سهل انگاری را به این افراد نمی‌دهیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس تاکید کرد: سازمان منطقه آزاد اروند، فرمانداری آبادان و سایر دستگاه‌های اجرایی باید هر چه سریع‌تر موضوع متروپل را جمع‌بندی کنند.

مولوی تصریح کرد: عدول دستگاه‌های اجرایی از وظایف خود در حادثه متروپل تخلف است و شدیداً توصیه می‌کنیم که کار با جدیت دنبال شود.

وی ضمن تشکر از همه مردمی که همکاری لازم را در حادثه متروپل داشته‌اند، گفت: از همسایگان ساختمان متروپل که در عملیات امدادرسانی به متروپل کمک کرده‌اند و کل کشور را تحت تأثیر حمیت و فداکاری خود قرار داده‌اند، تقاضا دارم با همین روحیه جهادی برای عملیات تخریب نیز همکاری‌های لازم را داشته باشند.

یکی از مسئولان عدم تخلیه ساکنان اطراف متروپل و مخالفت مخابرات در جمع آوری تابلوهای مخابراتی را علت تأخیر در تخریب ساختمان متروپل آبادان اعلام کرده است.

پست بعدی

نماینده مجلس : مشکل ما مذاکرات نیست، نادیده گرفتن مردم است / سخنان معاون اول در مورد یارانه‌ها انگشت در چشم مردم کردن است

د جولای 11 , 2022
باید به محوریت مردم احترام گذاشته شود و مردم بتوانند انتخاب کنند. مردم باید امکان انتخاب ماشین لباس‌شویی شان تا نماینده شان در مجلس و رئیس جمهورشان را داشته باشند وقتی ما انتخاباتی با ۲۵درصد پشتوانه مردم برگزار کردیم قطعا باید از جهت پشتوانه ملی احساس خلأ کنیم.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000