برگزاری مراسم چهلمین روز درگذشت سیدمحمود دعایی در حرم مطهر امام (ره)

اعتمادآنلاین|

مراسم چهلمین روز از ارتحال یار دیرین امام، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه و روزنامه اطلاعات روز پنجشنبه (۲۳ تیرماه) از ساعت ۱۸ و ۳۰ الی ۲۰ و ۳۰ در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، سیدمحمود دعایی، مدیرموسسه اطلاعات ایران ظهر یکشنبه ـ ۱۵ خرداد ماه ـ در سن ۸۱ سالگی بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.

دعایی متولد ۳۰ فروردین ماه ۱۳۲۰ در شهر یزد بود که از سال ۱۳۵۹ تاکنون سرپرستی موسسه اطلاعات را بر عهده داشت. او عضو مجمع روحانیون مبارز از سال ۱۳۶۶ تاکنون و نماینده شش دوره ابتدایی مجلس شورای اسلامی از ابتدا تا سال ۱۳۸۳ بوده‌ است.

دعایی یکی از همراهان امام (ره) در دوران اقامت در شهر نجف بود. او سفیر ایران در عراق بین سال‌های ۱۳۵۷ تا ۱۳۵۸ بود.

پست بعدی

گفت‌وگوی روسای جمهور روسیه و ترکیه درباره سوریه و اوکراین/ نشست قریب‌الوقوع اردوغان و پوتین

د جولای 11 , 2022
اعتمادآنلاین| رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درباره اوضاع سوریه و بحران اوکراین گفت‌وگو کرد. به گزارش ایسنا، طبق بیانیه ریاست‌جمهوری ترکیه، اردوغان در این گفت‌وگوی تلفنی همچنین خواستار بازگشایی گذرگاه امن در دریای سیاه برای تخلیه غلات از بنادر اوکراین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000