اسرائیل قصد مذاکرات جدی با فلسطینی‌ها را ندارد

اعتمادآنلاین|

ایهود اولمرت، نخست‌وزیر اسبق دولت رژیم صهیونیستی در سخنانی در گفت‌وگو با رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد که دولت تل‌آویو هیچ قصد و تصمیمی برای ورود به مذاکرات سیاسی جدی با فلسطینی‌ها ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، وی در این باره تصریح کرد: اسرائیل در پاسخ به فشارهای آمریکا به طور ضمنی اشاره‌هایی در این زمینه کرده اما این هرگز نمی‌تواند بیانگر موفقیت در این زمینه باشد.

وی تحرکات مسئولان اسرائیلی در این زمینه را بسیار خطرناک خواند.

اولمرت ادامه داد: هیچ مانعی وجود ندارد که سد راه پیشرفت در مذاکرات با فلسطینی‌ها شود و اکنون فرصتی در این راستا دست داده که هر نخست‌وزیری بدون اینکه امکان سرنگونی او وجود داشته باشد، می‌تواند از آن استفاده کند.

مذاکرات سیاسی میان تشکیلات خودگردان فلسطین و دولت رژیم صهیونیستی از آوریل ۲۰۱۴ تا کنون به دلیل نقض‌ها و تجاوزات دولت تل‌آویو به فلسطینی‌ها متوقف شده است.

پست بعدی

صندوق بین المللی پول آژیر خطر اقتصاد جهانی را به صدا درآورد

ی جولای 10 , 2022
اعتمادآنلاین| کریستالینا جورجیوا، رئیس صندوق بین المللی پول (IMF) طی اظهاراتی هشدار داد که چشم انداز اقتصاد جهانی از ماه آوریل به طور قابل توجهی تیره و تار شده است. به گزارش تسنیم، به نقل از راشاتودی، وی در گفتگو با رویترز اعلام کرد که با توجه به خطرات زیادی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000