حدود ۱۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند

اعتمادآنلاین|

در شرایطی که درگیری‌ها بین نیروهیا نظامی روسیه و اوکراین ادامه دارد، مسکو روز یکشنبه (امروز) از تلفات انسانی کی‌یف و تخریب مهمات ارسالی غرب خبر داد.

​به گزارش فارس، منابع رسانه‌ای خبر دادند، وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه (امروز) تازه‌ترین گزارش میدانی خود در تحولات درگیری‌ها با اوکراین را منتشر کرد.

به گزارش شبکه الجزیره، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای نظامی این کشور دو هواپیمای ارتش اوکراین را در مناطق خارکیف و دونتسک ساقط کردند.

بنا بر اعلام این وزارتخانه، حدود ۱۰۰ نظامی اوکراینی کشته شدند، بیش از هزار توپخانه «هوویتزر» و حدود ۷۰۰ خمپاره گراد ارسالی کشورهای غربی منهدم شدند.

گزاشر میدانی جدید وزارت دفاع روسیه درباره درگیری‌ها با اوکراین در شرایطی منتشر شده که جنگ بین این دو کشور از پنجم اسفند ۱۴۰۰ (۲۴ فوریه ۲۰۲۲) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مقام‌‎های روسیه چندی قبل اعلام کردند که این کشور کنترل لوهانسک را به دست گرفته و تلاش برای تسلط بر دونستک ادامه دارد.

روسیه چند روز قبل از آغاز «عملیات نظامی ویژه در اوکراین»، استقلال لوهانسک و دونستک واقع در منطقه شرقی دونباس اوکراین را به رسمیت شناخت و ولادیمیر پوتین به رئیس‌جمهور روسیه به درخواست آنها ارتش را به این منطقه اعزام کرد.

پست بعدی

قطری‌ها ۲.۸ میلیارد دلار فقط برای گردشگری خارجی خرج کردند

ی جولای 10 , 2022
اعتمادآنلاین| قطری‌ها طی سه‌ماهه اول سال 2022 بیش از 2.8 میلیارد دلار برای گردشگری در خارج از کشورشان خرج کرده‌اند. به گزارش اعتمادآنلاین رسانه‌های عربی به نقل از گزارش بانک مرکزی قطر اعلام کردند، هزینه‌های قطری‌ها برای گردشگری در سه‌ماهه اول سال 2022 از مرز 10.235 میلیارد ریال (2.849 میلیارد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000