لاک‌پشت غول‌پیکر توله‌سگ‌های بازیگوش را گروگان گرفت+ ویدئو

اعتمادآنلاین|

آتش‌نشانی منطقه‌ای در ایالت کالیفرنیا مجبور شد برای نجات دو توله‌سگ بازیگوش که توسط یک لاک‌پشت تنبیه شده بودند، وارد عمل شود.

به گزارش اعتمادآنلاین وبه نقل از رسانه‌های آمریکایی، اهالی منطقه سان برنیاردینو در ایالت کالیفرنیای آمریکا به نیروهای امدادی این شهر خبر دادند، یک لاک‌پشت ۲۰۰ پوندی به نام اسکار، دو سگ بازیگوش را که وارد لانه‌اش شده بودند در داخل لانه حبس کرده و به آنها اجازه خروج نمی‌دهد.

نیروهای امدادی هم ابتدا تلاش کردند از طریق تطمیع و گذاشتن هندوانه مقابل لانه اسکار، او را مجاب به خروج از لانه‌اش کنند اما این تلاش‌ها با مقاومت این لاک‌پشت ظاهراً عصبانی مواجه شد، تا گروگان‌گیری یا بازداشت این دو توله‌سگ به دلیل ورود به حریم شخصی‌اش ادامه پیدا کند.

بعد از اینکه مذاکرات نیروهای آتش‌نشان با اسکار به بن‌بست خورد و ناکارآمد بودن امتیازات اقتصادی ارائه‌شده به ویژه قاچ‌های هندوانه در گرمای شدید منطقه به اثبات رسید، برای آزادی گروگان‌ها عملیات تهاجمی ترتیب داده شد.

در چارچوب این عملیات، نیروهای نجات تونلی را از پشت لانه اسکار حفر کردند و خود را به گروگان‌ها رساندند و موفق شدند «بو» و «وین» را از بازداشت اسکار درآورند و به صاحب‌شان تحویل دهند.

پست بعدی

برگزاری نمایشگاه «هیروگلیف: رمزگشایی مصر باستان»

ی جولای 10 , 2022
ایسنا نوشت: «سنگ روزتا» که یکی از مشهورترین آثار باستانی جهان و شاید شناخته‌شده‌ترین اثر «موزه بریتانیا» است،‌ گل سرسبد نمایشگاه جدیدی خواهد بود که به مناسبت گرامیداشت رمزگشایی خط «هیروگلیف» مصریان باستان برگزار می‌شود.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000