آمریکا رو به افول است

اعتمادآنلاین|

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در جمع هواداران خود در لاس وگاس گفت: ما در وضعیت افول قرار داریم و این بی‌سابقه است. هنوز جرات می‌کنیم که با مردم خود و دیگر کشورها از دموکراسی سخن بگوییم، اما دموکراسی غرق شده، خیابان‌های ما پر از خون‌های بی‌گناه است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری لبنان دیبیت، ترامپ ادامه داد: اگر این وحشی‌گری که به سرعت افزایش می‌یابد را متوقف نکنیم، دیگر کشوری نخواهیم داشت و نخستین کاری که یک دولت باید انجام دهد این است که کشور را امن کند.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا با اشاره به کشتار چهارم ژوئیه در شیکاگو گفت: قانون مرده و سیاست‌های پیشگیری از جرم و جنایت دولت جو بایدن (رئیس‌جمهوری آمریکا) ضعیف هستند.

این رئیس‌جمهوری سابق آمریکا همچنین با کنایه گفت که مرزهای آمریکا «امن‌تر از همیشه» بوده و سیل مواد مخدر به این کشور سرازیر شده است!

شایان ذکر است که از آغاز سال میلادی جاری، بیش از ۳۵۰ مورد کشتار جمعی با استفاده از سلاح‌های غیرجنگی صورت گرفته است.

پست بعدی

آیا معلمان زیر دو سال سابقه مشمول قانون رتبه‌بندی می‌شوند؟

ی جولای 10 , 2022
اعتمادآنلاین| صادق ستاری‌فرد با حضور در شبکه افق به سوالاتی درباره رتبه بندی معلمان پاسخ داد و گفت: رتبه بندی از سال ۸۳ در قانون برنامه چهارم توسعه تکلیف شده بود اما عملیاتی نشد. در سال ۹۰ نیز در سند تحول بنیادین تکلیف شد و اجرا نشد همچنین در برنامه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000