بهاروند نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شد

اعتمادآنلاین|

حیدر بهاروند امروز (شنبه) در سایت مربوط به انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرد.

به گزارش تسنیم، طبق قانون نامزدهای ریاست این فدراسیون ابتدا باید در سایت درخواست خود را ثبت کنند و سپس به صورت حضوری در فدراسیون حضور یابند تا امور مربوط به ثبت نام را نهایی کنند.

قرار است بهاروند فردا یا دوشنبه برای این منظور در فدراسیون حضور یابد.

رئیس سازمان لیگ، میرشاد ماجدی و منصور قنبرزاده را به عنوان نواب رئیس پیشنهادی خود اعلام کرده است.

بهاروند در شرایطی اقدام به ثبت نام کرده که در دوره گذشته رد صلاحیت شده بود. با این وجود عزیزی خادم رئیس پیشین فدراسیون، در اقدامی غیر قانونی بهاروند را به عنوان نایب رئیس دوم انتخاب کرد؛ موضوعی که با واکنش رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. AFC به صورت رسمی اعلام کرد که چون پروسه انتخاب بهاروند به صورت قانونی طی نشده او حق حضور در جلسات هیئت رئیسه را ندارد. صحبت‌هایی مبنی بر بازنشسته بودن بهاروند نیز مطرح بود.

پست بعدی

پیام تبریک ابراهیم رئیسی به کشورهای اسلامی به مناسبت عید قربان

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| رئیس جمهور در پیام‌هایی جداگانه به سران کشورهای اسلامی با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان، اظهار امیدواری کرده است که به برکت این عید فرخنده، دل‌های مومنین در سایه تعالیم دین مبین اسلام و آموزه‌های حضرت محمد مصطفی(ص) به یکدیگر نزدیک‌تر شده و همه مسلمانان جهان به شایستگی در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000