گفتمان غرب در مقابل انقلاب اسلامی حرفی برای گفتن ندارد

اعتمادآنلاین|

سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در جریان سفر خود به استان یزد با حضور در اتحادیه دانش آموزی استان اجرای طرح ولایت را از جمله اقدامات موثر برای تبین اهداف انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ملت ایران مسیر جدیدی را در دنیا گشود که حتی غربی‌ها نیز به عظمت و اثرگذاری این گفتمان اقرار دارند.

به گزارش فارس، وی افزود: دشمنان که تاب تحمل عظمت و سربلندی نظام و انقلاب اسلامی ایران را ندارند، برای تضعیف آن به همه اهرم‌ها و ترفندها متوسل شده‌اند و نظام سلطه با توطئه‌های مختلفی که در ابعاد فرهنگی و اقتصادی با بهره‌گیری از رسانه‌های گروهی برای جلوگیری از عزت و اقتدار نظام ما به کار گرفته، به جایی نرسیده و هر روز ذلیل‌تر می‌شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: مقام معظم رهبری بارها در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان را مورد خطاب قرار دادند تا آنها بیش از گذشته با همت و عزم جهادی و انقلابی برای حل مسایل و خدمت به کشور فعالیت کنند.و جوانان و نوجوانان بسیجی در گام دوم انقلاب با همت و تلاش مضاعف برای کارهایی که هنوز انجام نشده و نیاز مردم و کشور است، اقدام کنند.

سردار سلیمانی یکی از مهمترین ماموریت‌های راهبردی بسیج را به خصوص در حوزه دانش‌آموزی، کادرسازی برای انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: اصل حرکت و فعالیت در کشور باید با استفاده از تجربه ارزشمند گذشتگان، عنایت خاص به قشر نوجوانان و جوانان باشد و زمینه برای حضور آنها در میدان فراهم شود.

پست بعدی

لژیونر شدن حسین‌زاده منتفی شد؟

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| امیرحسین حسین زاده پدیده فصل پیش لیگ برتر که عملکرد درخشانی در استقلال داشت، عصر امروز با شروع تمرینات این تیم به محا تمرین آبی پوشان رفت. به گزارش خبرورزشی، پیش از این گفته می شد حسین زاده مورد توجه باشگاه شارلوا بلژیک قرار گرفته و قرار است لژیونر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000