فقط کارلوس می تواند این حاشیه ها را جمع کند

اعتمادآنلاین|

مجید جهانپور که به همراه تیم ملی عنوان سومی رقابت‌های جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات را کسب کرده است درباره حواشی اخیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: ریشه این نابسامانی به وضعیت بلاتکلیف فدراسیون فوتبال بر می گردد. همه کارها ازدست فدراسیون خارج شده است، ولی انتظار بیشتری از بازیکنان ملی پوش می رفت، آنها باید فقط به وظیفه خود عمل کنند و به هیچ وجه نباید در مورد نیمکت تیم ملی صحبت کنند.

به گزارش خبرورزشی، وی افزود: این دخالت ها به ضرر فوتبال ایران است و نمی توان این حواشی را جمع کرد. الان باید به فکر بازیهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشیم ولی متاسفانه حواشی زیادی گریبان تیم ملی را گرفته است که خوشایند هم نیست.

جهانپور در پاسخ به این سوال که اسکوچیچ باید بر کنار شود، گفت : اگر دو ماه قبل این سوال را می پرسیدید پاسخ من متفاوت بود ولی حدس می زنم که اسکوچیچ بر کنار خواهد شد. چراکه حواشی تیم ملی خیلی زیاد شده و باید کسی را بیاورند تا این حاشیه ها را جمع کند و به تیم ملی ثبات دهد و اسکوچیچ هم در چنین شرایطی نمی تواند حواشی را جمع کند.

مربی اسبق تیم کشورمان درباره حضور دوباره کارلوس کی روش، عنوان کرد: کی روش مربی صاحب سبک و در فوتبال دنیا شناخته شده است. ایشان در دو دوره جام جهانی با تیم ملی کشورمان هم نتایج خوبی کسب کرد و هم تیم ملی با نظم و ترتیب بود و تاثیر انکار ناپذیری را در فوتبال ملی گذاشت. البته در چند سالی که سرمربی تیم ملی بود با اشخاصی کار می کرد که ضعیف تر از خودشان بودند و به همین دلیل در امور فدراسیون و حتی سازمان لیگ هم دخالت می کرد که این مسئله به ضعف فدراسیون بر می گشت. در کل جام جهانی سختی را در پیش داریم و اگر کی روش سکان هدایت تیم ملی را بگیرد بهتر است.

پست بعدی

حضور علی رهبری در یکی از معروف‌ترین سالن‌های کنسرت جهان

ش جولای 9 , 2022
مهر نوشت: «علی رهبری آهنگساز و رهبر ارکستر شناخته شده کشورمان در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی خود رهبری ارکستر یک کنسرت را در یکی از معتبرترین سالن‌های اجرای موسیقی دنیا به عهده گرفت.»

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000