مدیر سرویس مخفی آمریکا در اسنپ استخدام شد

اعتمادآنلاین|

جیمز مورای، مدیر فعلی سرویس مخفی آمریکا پس از ۲۷ سال خدمت در این مجموعه، قرار است به اسنپ رفته و در بخش امنیت این شرکت، مشغول به کار شود.

به گزارش ایسنا، مورای در سال ۱۹۹۵ به سرویس مخفی آمریکا پیوست و در آوریل سال ۲۰۱۹ مدیریت این سرویس را برعهده گرفت. وی قرار است ۳۰ ژوییه از سمت خود کناره گیری کند. روزنامه واشنگتن پست گزارش کرده که مورای قصد دارد برای مدتی از مشاغل دولتی دور بماند و خروج وی از سرویس مخفی، ارتباطی به رسوایی‌های اخیر ندارد. پایگاه خبری ورج گزارش کرده که مورای، از اول آوریل در اسنپ چت مشغول به کار خواهد شد و به عنوان کارمند حفاظت و به عنوان رابط با مقامات اجرایی در هنگام ضرورت، عمل خواهد کرد.

بر اساس گزارش وب سایت انگجت، سرویس مخفی آمریکا در سال‌های اخیر درگیر وقایع پرسروصدایی شد که به شهرت این سرویس خدشه وارد کرد. پولیتیکو گزارش کرد که تصمیم مورای که اجازه داد آنتونی اورانتو به عنوان مشاور سیاسی کاخ سفید در دولت قبلی سمت بگیرد، برای نهادی که قرار بود بالاتر از سیاست عمل کند، مشکل ساز بود.

پست بعدی

ورود مسافر از تمامی مرزهای زمینی، هوایی و دریایی باید با انجام تست تشخیص کرونا باشد/توسعه واکسیناسیون دُز یادآور برای پیشگیری از کرونا ضروری است

ش جولای 9 , 2022
اعتمادآنلاین| سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت روز عرفه و تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان، در مورد شرایط کرونا در کشور گفت: با وجود مشارکت مردم و زحمات کادر درمان باید دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود تا با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000