سرکوب مبارزان را افزایش دهی

اعتمادآنلاین|

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه خطاب به تشکیلات خودگردان گفت که این تشکیلات نیازمند اتخاذ تدابیر بیشتری برای اعتماد سازی با اسرائیل است و این کار با توسعه فعالیت‌های امنیتی (سرکوب مبارزان) در مناطق (A) (مناطقی که طبق توافق اسلو باید به طور کامل تحت کنترل تشکیلات خودگردان باشد)، صورت بگیرد.

به گزارش تسنیم، گانتس که رابطه خوبی هم با ابومازن رئیس تشکیلات خودگردان و سابقه میزبانی از وی را در خانه‌اش در تل‌آویو دارد از تشکیلات خودگردان خواست تا از طرح شکایت خود علیه اسرائیل در دادگاه کیفری لاهه امتناع کند.

این در خواست گانتس در حالی در رسانه‌های صهیونیستی همچون وبگاه یدیعوت احارانوت منتشر شد که به گفته گانتس طی دو سال گذشته و بعد از امضای توافق سازش موسوم به ابراهام بیش از 150 نشست امنیتی بین مسئولین عالی‌رتبه ارتش اسرائیل و افسران کشورهای عربی از جمله اردن و مصر برگزار شده است.

گانتس همچنین اعلام کرد که از زمان امضای توافقات عادی سازی روابط تا به امروز قراردادهای تسلیحاتی به ارزش بیش از 3 میلیارد دلار با کشورهای منطقه به امضا رسیده است.

پست بعدی

اشتباه عجیب و جنجال برانگیز استاندار کرمانشاه درباره «۱+۵»

پ جولای 7 , 2022
فییمی از سخنان استاندار کرمانشاه که گویای بی اطلاعی او از ترکیب اعضای گروه ۱+۵ است ، سوژه کاربران شبکه های اجتماعی شد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000