ژان کارلوس می‌خواهد در استقلال بازنشسته شود

اعتمادآنلاین|

ژان کارلوس هافبک باشگاه نائوتیکو برزیل از هفته گذشته نامش به همراه باشگاه استقلال مطرح شد و واکنش های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش فارس، باشگاه استقلال در واکنش به اخبار رسانه های برزیلی در زمینه پیشنهاد به ژان کارلوس این خبر را تکذیب کرد و این اخبار را تنها در حد شایعه دانست.

ژان کارلوس هفته گذشته حتی از هواداران نائوتیکو با چشمان گریان خداحافظی کرد تا به جدایی اش از این تیم و احتمال انتقالش به استقلال دامن بزند.

در همین زمینه نائوچیکو این هفته در دیداری حساس و سخت به مصاف گرمیو می‌رود. روبرتو فرناندز سرمربی نائوچیکو تایید کرد که ژان کارلوس در این مسابقه هم برای تیمش بازی می کند و از تاثیر شایعات انتقال این بازیکن به استقلال صحبت کرد.

فرناندز در مصاحبه با سایت «گلوبو» برزیل، گفت: ژان 30 سال دارد و حقوق خوبی در نائوتیکو می گیرد. دستمزدی که او در سری A یا تیم های خارجی می گیرد بسیار بالاتر از دستمزد کنونی اش خواهد بود.

سرمربی تیم برزیلی درباره صحبت خود با کارلوس این طور، گفت: ژان آدمی است که بدون توجه به شایعات به کارش ادامه می دهد. اما او انسان است و از این اخبار آسیب می بیند. حرف ژان درباره پیشنهاد استقلال این بود: «پروفسور، من 30 سال دارم و در 32 سالگی می توانم با پولی که می گیرم، آنجا بازنشسته شوم». من به او گفتم: پسرم مرا در آغوش بگیر. تا تو را آرام کنم.

پست بعدی

ناگفته های ظریف از دیدار مهم با خاتمی : به التماس افتادم

چ جولای 6 , 2022
صبح نو نوشت : ظریف گفت : استدلال‌های [عمدتا] سیاسی خودم را گفتم؛ اینکه مردم با رأی‌دادن به من، تنبیه خواهند شد کمااینکه احساس می‌کنم مردم از سال۹۶ به بعد به‌خاطر رأی به روحانی، تنبیه شدند و احساس می‌کردم این تنبیه درمورد من، شدیدتر خواهد بود و این موضوع را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000