از اصرار آموزش‌وپرورش برای حضورش شدن مدارس تا نگرانی دانش‌آموزان و دانش‌آموزان

از اصرار آموزش‌وپرورش برای حضورش شدن مدارس تا نگرانی دانش‌آموزان و دانش‌آموزان کد خبر: 598392 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ ۲۱:۵۰:۱۲ اعتمادآنلاین |

روزنامه شرق گزارشی میدانی از وضعیت مدارس قم بعد از ماجرای پر سر و صدای یک اپیدمی عجیب دارد و در آن با برخی معلمان و دانش‌آموزان درگیر، مصاحبه کرده است.

به گزارش شرق، بخش‌های مهم این گفت‌وگوها را در ادامه می‌خوانید:

  • یکی از معلم‌های مدارس دخترانه قم: سیاست‌های آموزش و پرورش قم بر این قرار گرفته که به هر شکلی دانش‌آموزان را به مدارس بکشاند. او می‌گوید که به معلم‌ها تأکید شده حتی برای تدریس به یک دانش‌آموز هم باید سر کلاس درس حاضر باشند و به دانش‌آموزانی که حضوری به کلاس‌ها می‌آیند هم گفته شده جزوه‌هایشان را در اختیار دیگران قرار ندهند تا آنها هم به‌صورت حضوری در کلاس‌ها حاضر شوند.
  • معلم یکی دیگر از مدارس دخترانه قم: اگر در گروه‌های کاری پیامی انتقادی در این زمینه گذاشته شود، بلافاصله مسئولان مدرسه با ما تماس می‌گیرند که پیام را پاک کنیم. این در حالی است که نه ما می‌دانیم در مدارس واقعا چه خبر است و نه این اطمینان را داریم که اگر به مدارس برویم سالم برمی‌گردیم. در چنین شرایطی چه اصراری وجود دارد که خودمان و بچه‌های مردم را در معرض خطر قرار دهیم؟
  • یکی از دانش‌آموزانی که ۲۰ روز پیش در یکی از مدارس دخترانه مسموم شده و سه شب را هم در بیمارستان بستری بوده: اولا در ابتدا خیلی اصرار داشتند که بعد از چند ساعت بستری در بیمارستان، من را مرخص کنند تا در آمار نهایی مسمومیت‌ها قرار نگیرم. دیگر اینکه هنوز بعد از ۲۰ روز از ماجرا همچنان در پاهایم ضعف احساس می‌کنم و حرکت‌دادن پاهایم با مشکلاتی همراه است. او همچنین می‌گوید که دو نفر از دوستانش ۲۰ روز بعد از حادثه همچنان در بیمارستان بستری هستند.

پست بعدی

«تذکر» نماینده اصولگرای مجلس: برخی «مسئولان» می‌خواهند این نظام، «ساقط» شود / «تیم اقتصادی دولت» باید به مجلس و مردم جواب بدهد

س فوریه 21 , 2023
ایسنا نوشت: موسوی در تذکراتی خواهان پاسخگویی تیم اقتصادی دولت در رابطه با وضعیت اقتصادی کنونی کشور شد. سید کاظم موسوی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه – دوم اسفند) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: دولت و مجلس باید وحدت را حفظ کنند و به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000